İkinci dereceden denklemler, çokgenler ve yamuk konuları bitirildi.
Handan Tepe 27 Mart 2024
10. Sınıflar Coğrafya dersi mart ayı içeriğinde
Yeryüzünde bitki varlığı, Türkiye’nin bitki varlığı konuları tamamlanarak 4. Fasiküle geçildi. Ardından nüfusun özellikleri ve önemi, Dünya nüfusunun tarihsel süreçteki değişimi, nüfus piramitleri, Türkiye’de nüfus ve göçler konuları tamamlandı. Çıkmış sorularla konular pekiştirildi.
Büşra Uslu-Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmeni 28 Mart 2024
Dünya Edebiyatında Roman, Tanzimat Döneminde Roman, Servetifünun Döneminde Roman, Milli Edebiyat Döneminde Roman ve Cümle Türleri işlendi. Sınava yönelik soru çözümleri yapıldı.
Orhan demir - beden eğitimi öğretmeni 28 Mart 2024
Masa tenisi dersine giriş yapıldı. Eğitsel oyunlar oynandı. Genel egzersizler yapıldı. Parkur kurulup çocukların becerileri gözlemlendi.
Mert Emre Yıldız - Müzik Öğretmeni 28 Mart 2024
Koro ve müzik kulağı geliştirme çalıştırmaları piyano eşliğiyle yapıldı.
Ebru Erdoğan - Fizik Öğretmeni 29 Mart 2024
Ses ve deprem dalgaları işlendi.Optik ünitesine giriş yapıldı.
Sibel Erkan Dans Eğitmeni 29 Mart 2024
Sirtaki
Öğrendiğimiz adımlar tekrar edildi.
Yeni adım çalışmaları yapılarak daha önce öğrendiğimiz adımlarla birleştirme çalışmaları yapıldı.
Sirtaki dansı duruş çalışmaları yapıldı
Gokce Taskin/Zeynep Zengin - Ingilizce 30 Mart 2024
Focus 3 kitabimizin 7. Unitesini tamamladik. Dilbilgisi konulari olarak reported speech ve relative clauses konularini ogrendik.
Aysun yıldız kimya öğretmeni 30 Mart 2024
Karışımları ayırma yöntemleri konusu bitirildi asit baz tuzlar ünitesinde geçildi ve günlük hayatta kullanılan asit ve bazlara örnekler verilerek laboratuvar da hangi maddelerin asit hangilerinin baz oldukları öğrenildi
Sümeyye Sarıhan / Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretmeni 30 Mart 2024
Kuran’dan mesajlar Ali İmran suresi 103-105. Ayetler, İslam ahlakının konusu ve gayesi,, Ahlak ve terbiye ilişkisi, konuları işlendi.
Anonim 30 Mart 2024
Mart ayı Biyoloji dersi içeriğinde, Genetik varyasyonların bİyolojik çeşitliliği açıklamadaki rolü sorgulandı. Ekosistem ekolojisi ve çevre sorunları ünitesine giriş yapıldı. Temel ekolojik kavramlar öğrenildi. Populasyon, komünite ve ekosistem arasındaki ilişki açıklandı. Yazılı hazırlık çalışması olarak kalıtım soruları çözüldü.
Samiye YILDIRIM/ Tarih Öğretmeni 30 Mart 2024
Mart ayı içerisinde; İstanbul’un fetih sürecini sebepleri ve stratejik sonuçları, Osmanlı Devleti’nin İslam coğrafyasında hâkimiyet kurmasının Türk ve İslam dünyası üzerindeki etkileri, 1520-1595 yılları arasındaki süreçte meydana gelen başlıca siyasi gelişmeler, Kanuni Döneminden itibaren Osmanlı Devleti’nin eriştiği olgunluğu siyasi sınırları ve devlet teşkilatı, Uyguladığı uzun vadeli stratejinin Osmanlı Devleti’nin dünya gücü haline gelmesindeki rolü konuları işlendi.
İkinci dereceden denklemler, çokgenler ve yamuk konuları bitirildi.
10. Sınıflar Coğrafya dersi mart ayı içeriğinde
Yeryüzünde bitki varlığı, Türkiye’nin bitki varlığı konuları tamamlanarak 4. Fasiküle geçildi. Ardından nüfusun özellikleri ve önemi, Dünya nüfusunun tarihsel süreçteki değişimi, nüfus piramitleri, Türkiye’de nüfus ve göçler konuları tamamlandı. Çıkmış sorularla konular pekiştirildi.
Dünya Edebiyatında Roman, Tanzimat Döneminde Roman, Servetifünun Döneminde Roman, Milli Edebiyat Döneminde Roman ve Cümle Türleri işlendi. Sınava yönelik soru çözümleri yapıldı.
Masa tenisi dersine giriş yapıldı. Eğitsel oyunlar oynandı. Genel egzersizler yapıldı. Parkur kurulup çocukların becerileri gözlemlendi.
Koro ve müzik kulağı geliştirme çalıştırmaları piyano eşliğiyle yapıldı.
Ses ve deprem dalgaları işlendi.Optik ünitesine giriş yapıldı.
Sirtaki
Öğrendiğimiz adımlar tekrar edildi.
Yeni adım çalışmaları yapılarak daha önce öğrendiğimiz adımlarla birleştirme çalışmaları yapıldı.
Sirtaki dansı duruş çalışmaları yapıldı
Focus 3 kitabimizin 7. Unitesini tamamladik. Dilbilgisi konulari olarak reported speech ve relative clauses konularini ogrendik.
Karışımları ayırma yöntemleri konusu bitirildi asit baz tuzlar ünitesinde geçildi ve günlük hayatta kullanılan asit ve bazlara örnekler verilerek laboratuvar da hangi maddelerin asit hangilerinin baz oldukları öğrenildi
Kuran’dan mesajlar Ali İmran suresi 103-105. Ayetler, İslam ahlakının konusu ve gayesi,, Ahlak ve terbiye ilişkisi, konuları işlendi.
Mart ayı Biyoloji dersi içeriğinde, Genetik varyasyonların bİyolojik çeşitliliği açıklamadaki rolü sorgulandı. Ekosistem ekolojisi ve çevre sorunları ünitesine giriş yapıldı. Temel ekolojik kavramlar öğrenildi. Populasyon, komünite ve ekosistem arasındaki ilişki açıklandı. Yazılı hazırlık çalışması olarak kalıtım soruları çözüldü.
Mart ayı içerisinde; İstanbul’un fetih sürecini sebepleri ve stratejik sonuçları, Osmanlı Devleti’nin İslam coğrafyasında hâkimiyet kurmasının Türk ve İslam dünyası üzerindeki etkileri, 1520-1595 yılları arasındaki süreçte meydana gelen başlıca siyasi gelişmeler, Kanuni Döneminden itibaren Osmanlı Devleti’nin eriştiği olgunluğu siyasi sınırları ve devlet teşkilatı, Uyguladığı uzun vadeli stratejinin Osmanlı Devleti’nin dünya gücü haline gelmesindeki rolü konuları işlendi.