10. Sınıflarda fizikte ilk konumuz elektirik akımıdır. Elektrik akımı hakkında bilgi verilip nasıl oluştuğu anlatıldı. Basit devre elemanları tanıtıldı. Ohm Kanunu uygulamaları yapıldı. Dirençlerin ve üreteçlerin bağlanması örneklerle anlatıldı.
DİKAB ÖĞRETMENİ/ Aysun GENÇÇAKIR 25 Eylül 2024
Kıymetli Velilerim 🌹Merhabalar 🍀
Eylül ayında işlediğimiz konumuz:
Allah inancı ve İnsan
Allah’ın varlığı ve Birliği
Allah inancının insan hayatındaki yeri ve önemini yorumlar
Allah’ın varlığı ve birliği konusunda akli ve naklî delilleri analiz eder.
Kübra Uysal 25 Eylül 2024
10. Sınıflarda
1. Ünite Kimyanın Temel Kanunları Ünitesinin
a) Kütlenin Korunumu Kanunu
b) Sabit Oranlar Kanunu
c) Katlı Oranlar Kanunu konuları anlatıldı.
Üniteye ait konular ile ilgili örnekler çözülüp pekiştirilmesi sağlandı. Ünite ait konular ile ilgili ödev verilip daha kalıcı olması sağlandı.
2. Ünite Mol Kavramı ile ilgili giriş yapıldı. Temel düzeyde anlaşılır sorular çözüldü.
Gökçe Taşkın / Rabia Zoroğlu - İngilizce 26 Eylül 2024
Eylül ayında Focus 3 kitabımızdaki birinci ünite tamamlandı ve ikinci ünitenin yarısına gelindi. İlk ünitede ”Fashion” teması üzerinden Dynamic and State Verbs, Present Perfect Continuous konuları çalışıldı ve yeni öğrenilen bilgiler çeşitli dinleme, konuşma, okuma ve yazma aktiviteleriyle desteklendi. İkinci ünitede ise ”Sports” teması yoluyla çeşitli dilbilgisi konuları pekiştirildi ve dört beceriye hitap eden sınıf içindeki aktivitelerle öğrenmeler desteklendi.
ÖZCAN KARABAĞ matematik 27 Eylül 2024
Genel sayma kuralları, permütasyon, kombinasyon anlatıldı.Olasılık konusuna başlanıldı.
EZGİ ÇAKIR/EDEBİYAT ÖĞRETMENİ 27 Eylül 2024
10. Sınıflarda Edebiyat ve Tarih ilişkisi incelenmiştir.Türk Edebiyatının Tarihi Dönemleri tablo halinde yazdırılmıştır.Türkçenin Tarihi Gelişimi ve Türklerin Kullandığı Alfabeler öğretilmiştir.Dede Korkut Hikayelerinin özellikleri verildikten sonra örnek bir hikaye izletilmiştir.
Samiye YILDIRIM/ Tarih Öğretmeni 28 Eylül 2024
Eylül ayı içerisinde Tarih dersinde; “Yerleştirme ve Devletleşme Sürecinde Selçuklu Türkiyesi” ünitesinde, Türklerin Anadolu’ya yerleşmeye başlaması ile Türkiye Selçuklu Devletinin yıkılışı arasında ki süreçte meydana gelen başlıca siyasi olaylar, Anadolu’ya yapılan Türk göçlerinin sosyokültürel etkileri, Anadolu’daki ilk Türk siyasi teşekküllerinin birbiri ve çevre devletlerle olan ilişkileri konuları işlendi.
Orhan Demir Beden Eğitimi Öğretmeni 29 Eylül 2024
el ayak koordinasyonunu geliştirme antrenmanlari yapildi. hafızayı sporla birleştiren oyunlar oynandı. Tüm sınıf ayni anda ritmik hareketlere yer verildi. çeşitli eğitsel oyunlarla (tabak kapmaca, çember içinden gecme, daire şeklinde yakan top, taş kağıt makas oyunu vb.) çocukların yarisma duygusu sağlandı. derslerde sıra olma sağa sola dönme rahat hazır ol gibi komutlar verilip uygulandı.
Sibel Erkan 29 Eylül 2024
Sirtaki-Harmandalı
Ritim çalışmaları yapıldı.
Adım çalışmaları yapılarak müzik eşliğinde tekrar edildi.
Duruş çalışmaları yapıldı.
Coğrafya Öğretmeni Handan Tepe 29 Eylül 2024
Eylül ayı Coğrafya dersi 10. sınıf içeriğinde; yerin katmanları, kıtaların oluşumu ve jeolojik devirler konuları işlendi.
Songül Ceran / Biyoloji 29 Eylül 2024
Eylül ayı biyoloji dersi içeriğinde ; öğrenciler canlılarda hücre bölünmelerinin gerekliğini kavradı. Hücre bölünmeleri canlılarda üreme, büyüme ve gelişme ile ilişkilendirildi. Mitoz bölünmeyi şema üzerinde öğrenildi ve mitoz bölünmenin sonuçları yorumlandı.
10. Sınıflarda fizikte ilk konumuz elektirik akımıdır. Elektrik akımı hakkında bilgi verilip nasıl oluştuğu anlatıldı. Basit devre elemanları tanıtıldı. Ohm Kanunu uygulamaları yapıldı. Dirençlerin ve üreteçlerin bağlanması örneklerle anlatıldı.
Kıymetli Velilerim 🌹Merhabalar 🍀
Eylül ayında işlediğimiz konumuz:
Allah inancı ve İnsan
Allah’ın varlığı ve Birliği
Allah inancının insan hayatındaki yeri ve önemini yorumlar
Allah’ın varlığı ve birliği konusunda akli ve naklî delilleri analiz eder.
10. Sınıflarda
1. Ünite Kimyanın Temel Kanunları Ünitesinin
a) Kütlenin Korunumu Kanunu
b) Sabit Oranlar Kanunu
c) Katlı Oranlar Kanunu konuları anlatıldı.
Üniteye ait konular ile ilgili örnekler çözülüp pekiştirilmesi sağlandı. Ünite ait konular ile ilgili ödev verilip daha kalıcı olması sağlandı.
2. Ünite Mol Kavramı ile ilgili giriş yapıldı. Temel düzeyde anlaşılır sorular çözüldü.
Eylül ayında Focus 3 kitabımızdaki birinci ünite tamamlandı ve ikinci ünitenin yarısına gelindi. İlk ünitede ”Fashion” teması üzerinden Dynamic and State Verbs, Present Perfect Continuous konuları çalışıldı ve yeni öğrenilen bilgiler çeşitli dinleme, konuşma, okuma ve yazma aktiviteleriyle desteklendi. İkinci ünitede ise ”Sports” teması yoluyla çeşitli dilbilgisi konuları pekiştirildi ve dört beceriye hitap eden sınıf içindeki aktivitelerle öğrenmeler desteklendi.
Genel sayma kuralları, permütasyon, kombinasyon anlatıldı.Olasılık konusuna başlanıldı.
10. Sınıflarda Edebiyat ve Tarih ilişkisi incelenmiştir.Türk Edebiyatının Tarihi Dönemleri tablo halinde yazdırılmıştır.Türkçenin Tarihi Gelişimi ve Türklerin Kullandığı Alfabeler öğretilmiştir.Dede Korkut Hikayelerinin özellikleri verildikten sonra örnek bir hikaye izletilmiştir.
Eylül ayı içerisinde Tarih dersinde; “Yerleştirme ve Devletleşme Sürecinde Selçuklu Türkiyesi” ünitesinde, Türklerin Anadolu’ya yerleşmeye başlaması ile Türkiye Selçuklu Devletinin yıkılışı arasında ki süreçte meydana gelen başlıca siyasi olaylar, Anadolu’ya yapılan Türk göçlerinin sosyokültürel etkileri, Anadolu’daki ilk Türk siyasi teşekküllerinin birbiri ve çevre devletlerle olan ilişkileri konuları işlendi.
el ayak koordinasyonunu geliştirme antrenmanlari yapildi. hafızayı sporla birleştiren oyunlar oynandı. Tüm sınıf ayni anda ritmik hareketlere yer verildi. çeşitli eğitsel oyunlarla (tabak kapmaca, çember içinden gecme, daire şeklinde yakan top, taş kağıt makas oyunu vb.) çocukların yarisma duygusu sağlandı. derslerde sıra olma sağa sola dönme rahat hazır ol gibi komutlar verilip uygulandı.
Sirtaki-Harmandalı
Ritim çalışmaları yapıldı.
Adım çalışmaları yapılarak müzik eşliğinde tekrar edildi.
Duruş çalışmaları yapıldı.
Eylül ayı Coğrafya dersi 10. sınıf içeriğinde; yerin katmanları, kıtaların oluşumu ve jeolojik devirler konuları işlendi.
Eylül ayı biyoloji dersi içeriğinde ; öğrenciler canlılarda hücre bölünmelerinin gerekliğini kavradı. Hücre bölünmeleri canlılarda üreme, büyüme ve gelişme ile ilişkilendirildi. Mitoz bölünmeyi şema üzerinde öğrenildi ve mitoz bölünmenin sonuçları yorumlandı.