Sitemizi geliştirmek, kullanıcı memnuniyetini ve güvenliğini artırmak amacıyla sitemizde çerez (cookie) konumlandırmaktayız. Sitemizde gezinmeye devam etmeniz halinde, cihazınızdaki çerezlere erişebileceğimizi de kabul ediyorsunuz. Ayrıntılı bilgiye ve çerezleri engelleme yöntemlerine
buradan ulaşabilirsiniz.
Fizik dersinde, şubat ayına kadar yıllık plan doğrultusunda kaldırma kuvveti konusu bitirildi. Dalgalar konusuna giriş yapıldı. Dalga çeşitleri anlatıldı. Yay dalgalarinda hız, frekans ve periyot anlatıldı.
Şubat ayında Focus 3 kitabımızın 7. ünitesi “Entertain Me” konusunu işledik. Bu ünitede öğrencilerimiz sosyal medya, eğlence, televizyon ve müzik sektörüyle ilgili kelimeleri öğrenerek Reported Speech (Dolaylı Anlatım) konusunu pekiştirdiler. Doğrudan konuşmaların dolaylı anlatıma nasıl çevrildiğini öğrenerek zaman kaymaları ve emir cümleleri üzerine çalışmalar yaptılar. Ünite kapsamında okuma, yazma, dinleme ve konuşma etkinlikleri gerçekleştirildi. Öğrenciler, metinlerden bilgi çıkarma, röportajları dolaylı anlatıma çevirme, dinleme aktiviteleriyle ana fikri belirleme ve konuşma çalışmalarıyla öğrendiklerini pekiştirme fırsatı buldular.
Şubat ayı Biyoloji ders içeriğinde; Eşeye bağlı kalıtım, hemofili ve kısmi renk körlüğü hastalıkları soruları çözülerek konu tekrar edilip pekiştirildi. Eşeye bağlı kalıtımın Y kromozomunda da görüldüğü öğrenildi. Soyağacı örneklerle açıklandı ve örnek sorular çözüldü. Öğrencilerin kalıtsal hastalıkların ortaya çıkma olasılığının akraba evlilikleri sonucunda arttığı çıkarımında bulunmaları sağlandı.
2.dereceden bir bilinmiyenli denklemler, Karmaşık sayılar, köklerle katsayılar arasındaki bağıntılar işlendi.
İslam dininin kültür, sanat ve düşünce üzerindeki etkilerini analiz eder.
İslam dininin çevre sorunlarına yaklaşımını ve çözüm önerilerini değerlendirir.
İslam dini ve sosyal değişim arasında ilişki kurar.
İslam dininin ekonomik hayatla ilgili ilkelerini yorumlar.
İslam dininin sosyal adaletle ilgili ilkelerini açıklar.
Âl-i İmrân suresi 103-105. ayetlerdeki mesajları değerlendirir.
Kimya dersinde karışımları ve karışımların ayrılmasını öğrendik. Deney ve alıştırma etkinlikleri ile öğrendiklerimizi pekiştirdik
Şubat ayı Tarih dersinde; Osmanlı coğrafyasındaki bilim, kültür, sanat ve zanaat faaliyetleri ile bunlara bağlı olarak sosyal hayatta meydana gelen değişimleri, 1453-1520 yılları arasındaki süreçte meydana gelen başlıca siyasi gelişmeler, İstanbul’un fetih sürecini sebepleri ve stratejik sonuçları konuları işlendi.
Nüfusun tarihsel değişimini ve dünyada geçmişten günümüze nüfusun değişimleri incelendi
Sirtaki
Öğrendiğimiz adımlar tekrar edildi ve yeni adım çalışmaları yapıldı.
Sirtaki dans duruş çalışmaları yapıldı.
Efsane Derleme Çalışması yapıldı.
Tanzimat Dönemi Türk edebiyatından romanı özellikleri konusu işlendi.
Servet-i Fünun Dönemi’nden bir roman örneği okundu.
Servet-i Fünun Dönemi’nde Roman ünitesi bitirildi.
Milli Edebiyat Dönemi’nde Roman ünitesi bitirildi.