11A Sınıfı Eylül Ayı Bülteni

This Post Has 12 Comments

  1. Orhan Demir Beden Eğitimi Öğretmeni

    Tüm öğrencilerimizin sene başı boy-kilo-kas kuvveti- kas dayanıklılığı ölçümleri yapıldı. Bacak çalıştırıcı koordinasyonlar yapıldı. 29 Ekim yürüyüş provaları gerçekleştirildi.

  2. Coğrafya Öğretmeni Handan Tepe

    11. Sınıflar Coğrafya dersi Eylül ayı içeriğinde; Doğa ve insan ünitesi işlendi. Coğrafyanın bölümleri konuşularak çıkmış sorularla pekiştirildi. Ardından paralel ve meridyen özellikleri anlatılarak koordinat sistemi hakkında bilgi verildi.

  3. DİKAB ÖĞRETMENİ \ Aysun GENÇÇAKIR

    Kıymetli velilerim 🌹merhabalar
    Varoluşun ve Hayatın Anlamı
    Hayatı anlamlandırmada ahiret inancının önemini fark eder.
    Ahiret Âlemi
    Dünya hayatı ile ahiret hayatı arasında ilişki kurar.
    Etkinlik görsel videolar ile konuları pekiştirir

  4. Erhan Çelik- TÜRKÇE

    SÖZCÜKTE ANLAM (Çok Anlamlılık) Kelimeleri anlamlarına uygun kullanır. Bağlamdan yararlanarak bilmediği kelime ve kelime gruplarının anlamını tahmin eder. Kelimeleri anlamlarına uygun kullanır. Yazdıklarında yabancı dillerden alınmış, dilimize henüz yerleşmemiş kelimelerin Türkçelerini kullanır.

    SÖZ GRUPLARINDA ANLAM (Kalıplaşmamış Söz Grupları)  Bağlamdan yararlanarak bilmediği kelime ve kelime gruplarının anlamını tahmin eder.

    DEYİMLER VE ATASÖZLERİ Deyim, atasözü ve özdeyişlerin metne katkısını belirler. Yazılarını zenginleştirmek için atasözleri, deyimler ve özdeyişler kullanır.

    CÜMLEDE ANLAM:
    Okudukları ile ilgili çıkarımlarda bulunur. (Neden-sonuç, amaç-sonuç, koşul, karşılaştırma, benzetme, örneklendirme, duygu belirten ifadeler, abartma üzerinde durulur.) Dinlediklerinin/izlediklerinin içeriğini değerlendirir.

  5. Soner Boyacıoğlu- İNGİLİZCE

    Grammar:
    Pronoun (Zamir) konusu işlendi ve pekiştirmek için 7 adet test çözüldü. Tenses (Zamanlar) konusuna başlandı.
    Skills:
    Practice & Progress 1 kitabı (12 adet test) çözüldü ve çocuklara sınavda nelere dikkat etmeleri gerektiği anlatıldı. Reading test 1-2-3-4-5 çözülüp püf noktaları anlatıldı. Skills 1 testi (50 Soru) çözülüp çocukların yanlışları anlatıldı.

  6. Tarih Öğretmeni Sema Sağlam

    Tarih Ve Zaman
    Tarih Bilimi
    Neden Tarih Öğreniyoruz?
    Tarihe Nereden Bakılmalı?
    Zaman Ve İnsan
    İnsanlığın İlk Dönemleri
    Tarih Öncesinde Sözlü Kültür
    Yazının İcadı Ve Önemi
    Kadim Dünyada Bilimler
    İlk Çağ Medeniyetleri
    İnsan Ve Çevre
    İlk Çağ’da Göçler
    İlk Çağ’ın Tüccar Kavimleri
    Devletler Doğuyor
    İlk Çağ’da Hukuk konuları anlatıldı.Konularla ilgili çıkmış sorular çözüldü. 1.fasikül bititrildi.
    Sağlıklı günler dilerim.

  7. Nilgül zorlu- FELSEFE

    11. Sınıflar felsefe dersi Eylül ayı içeriğinde;
    1. ÜNİTE: MÖ 6.YÜZYIL – MS 2.YÜZYIL FELSEFESİ,
    -Felsefenin ortaya çıkışını hazırlayan düşünce ortamı
    -Felsefenin Ortaya Çıkışı İlk medeniyetlerin Felsefenin Doğuşuna Etkisi.
    – Anadolu’da Yaşamış Antik Filozoflar. işlendi. Bu konularla ilgili çıkmış sorularla pekiştirme yapıldı.

  8. Songül Ceran / Biyoloji

    Eylül ayı Biyoloji ders içeriğinde; Dokuzuncu sınıfın ilk ünite konusu olan Canlıların genel özellikleri konusu işlenildi. Öğrencilere ders kitabımızda ki sorular tekrar yapmalarını sağlamak adına ödev olarak bırakılmaktadır . Öğrencilerden bu soruları çözmeleri beklenilmektedir.

  9. Damla Demirel / Matematik öğretmeni

    11.sınıflar eylül ayı içeriğinde ;
    Dört işlem yeteneği
    Sayı kümeleri
    Asal sayılar
    Ardışık sayılar
    Faktöriyel
    Basamak kavramı işlendi
    Çözümlü örnek ve pekiştirme soruları çözüldü 1.fasikül sonuna gelindi ödevler verildi. Kontrol edildi

  10. FİZİK SEMRA GÜNAY

    11. Sınıflarda fizik dersinin ilk ünitesi bitirildi.
    nedir, ugraş alanlari, alt dallari konulari örneklerle açıklandı. Madde konusundan maddenin ortak özellikleri, kütle ve hacim anlatildı. Özkütle konusu işlendi. Soru çözümü yapıldı. Dayaniklılik adezyon ve kohezyon örneklerle açıklandı. Kılcallık ve yüzey gerilimi anlatılarak 1. Ünite bitirildi.

  11. Serkan Gündoğdu / Matematik Öğretmeni

    Haftada 1 saat işlediğimiz Matematiğin Uygulama kısmı olan Problemler dersinde öğrencilerimize pratik çözümler sunarak dikkatlerini ve ilgilerini tamamen analitik düşünme biçimlerine dönüştürmeyi amaçlıyoruz. Bu amaçtan yola çıkarak Eylül Ayı içinde öğrencilerimizle tanıştık. İlk konumuz Orantı olmasına rağmen öğrenmede zorluk çektikleri ‘İşlem Önceliği’ ile ilgili ekstra bir çalışma yaparak kolay yoldan hesaplamalar ve kolay işlem yapabilme konusu 2 hafta boyunca öğrencilerimize aktarılıp geçmiş yıllarda bu konudan TYT de sorulan tüm örneklerle konu bir kez daha anlatılmıştır. Sonrasında ise 6.Fasikülümüz ve problemlerin girişi olan Oran-Orantı konusunun Oran kısmını bitirdik. Kitaptaki tüm örnekler tahtada tek tek ve birkaç farklı yoldan da çözümler verilerek gündelik hayatın ihtiyaçlarından örneklerle detaylı anlatımları yapılmıştır. Orantı Çeşitlerinden ise Doğru Orantı konusunu anlatmaya devam ediyoruz. Konu bitimi sonrasında ise Fasikül içindeki Konu Tamamlama Testleri öğrencilerimize ödev olarak verilecektir.

  12. Beyza Tüfekçi-İngilizce

    Vocabulary Studies kitabında Session 1, Part 1-2-3-4-5-6 kelimelerinin anlamları, önemli kelimelerin eş anlamlıları ve zıt anlamlıları verildi, alıştırmaları yapıldı.
    Verilen kelimeleri pekiştirmek adına, Session 1 Part 1-2 ve Session 1 Part 3-4 kelime quizi yapıldı.
    Reading Activity kitabından 1, 2 ve 6 numaralı paragraflar okutuldu, bu paragrafların çevirisi yapıldı , paragrafla alakalı sorular çözüldü, bilinmeyen kelimelerin anlamları verildi, kelimeleri pekiştirmek adına alıştırması yapıldı.

Yoruma kapalı.