11C Sınıfı Kasım Ayı Bülteni

This Post Has 11 Comments

  1. Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmeni Seda Külah

    Paragrafta yapı ünitesine geçildi.
    Düşüncenin akışını bozan cümleler, paragraf tamamlama, paragrafı ikiye bölme ve sıralama konuları işlendi. Paragrafta konu-tema farkları bulundu, ana düşünce incelendi. Her bir konuyla ilgili alıştırmalar yapıldı ve sorular çözüldü.
    Bunun yanı sıra, kitap okumaları gerçekleştirildi.

  2. Ümit Coşgun

    18. yüzyılda Osmanlı – Rus İlişkileri, Denizlerde Güç Mücadelesi, Kırım Sorunu konuları tamamlandı. Konu Tamamlama Testleri çözüldü.

  3. Sedat TAKICI

    M.S 2.yy ile 15 .yy arasındaki Hıristiyan felsefesinin temel problemleri,genel özellikleri ve Islâm felsefesinin temel problemleri ve genel özellikleri konusu işlendi.

  4. 1) Premier Kargo 1 bitti. 2) Do & check 1 bitti. 3) Grammar & vocabulary 1 bitti. 4) Consolidation Tests (1-2) bitti. 5) skills Test (1-2) bitti. 6) Reading Tests (8) bitti. 7) Premier Kargo 2 (Do&check ll devam )

  5. Anonim

    DEVRİM USLU (GRAMER) PASSIVE- CAUSATIVE KONU ANLATIMINA BAŞLANDI. GRAMMAR START UP 184-194
    25 VE 26 NOLU GRAMER TESTLERİ YAPILACAK.

  6. Naz Aksay

    İngilizce – Kelime Dersi
    Vocabulary Initial 2 kelime dergisine başlandı, ilk 100 kelime alıştırmalarıyla birlikte işlendi. Dergideki karışık tekrar testlerinin ilk 3 tanesi (60 soru) çözüldü.

  7. Ahmet Dinç Matematik Öğretmeni

    TYT konuları olarak 6. Fasikül ve 2. Fasikül bitti.İşlenen konular ise şunlardır:
    Asal Sayılar ve Çarpanlara Ayırma
    EBOB EKOK
    EBOB Problemleri
    EKOK Problemleri
    Günlük Hayatta Tekrar Eden Periyodik Problemler
    Rasyonel Sayılar
    Ondalık Sayılar
    Yaş Problemleri
    Yüzde Problemleri
    Kar-Zarar Problemleri
    Karışım Problemleri

    Konuları pekiştirme amacıyla öğrencilere yaprak testler uygulanmıştır.Çıkmış sorular ve Konu Tarama testleriyle beraber ödevlendirmeler yapılmıştır.

  8. SEMA SAĞLAM

    4. Ünite: İlk ve Orta Çağlarda Türk Dünyası
    9.4.1. Türklerin Asya’da tarih sahnesine çıktıkları ve yaşadıkları alanlar ile başlıca kültür çevrelerini tanır.

    9.4.2. İlk ve Orta Çağlarda İç Asya’daki Türk siyasi teşekküllerinin güç ve yönetim yapısını kavrar.

    9.4.3. İslamiyet öncesi dönemde Türklerin yaşadığı coğrafyalar ile hayat tarzları arasındaki ilişkiyi analiz eder.

    9.4.4. Kavimler Göçü’nün sebep ve sonuçlarını siyasi ve sosyal açılardan analiz eder.

    9.4.5. Asya merkezli Türk Devletlerinin çevrelerindeki devletlerle ilişkilerinin çok boyutlu yapısını analiz eder.

  9. Handan TEPE

    11. Sınıflarda TYT Coğrafya kapsamında öncelikle geçtiğimiz ayın konularından anlaşılmayan kısımlar tekrarlandı. Saat problemleri, coğrafi konum, güneşin gökyüzündeki konumu ile ilgili bilgiler aktarılarak tekrarlandı. Ardından Dünyanın şekli ve hareketleri ünitesine giriş yapıldı. Dünya’nın küremsi ve geoit şeklinin sonuçları ve günlük hareketin sonuçları anlatıldı.

  10. Sümeyye Kahvecioğlu

    Language acquisition
    Neoclassical period

    Okuma parçaları alıştırmalarıyla beraber yapıldı.

  11. Din Kültürü Ve Ahlak Bilgisi Öğretmeni Aysun Genççakır

    Bakara suresi 153.157 ayetleri tefsirini tanıdı hayat çizgimizde ilişkilendirdi
    10 kasım ulu Önder Atatürk anma günün önem ve mahiyetini tanıdı
    Hz Muhammed sav şahsiyeti,üstün ahlakı,güvenilir ve dürüst olmasını Tanıdı
    Affedici ve Merhametli olmak
    Adil olmak ve hakkı gözetmek
    Müsahamakar olmak
    Sabırlı,kararlı ve cesur olmak
    Mütevazi olmak gibi ahlaki özelliklerini tanıdı ve son peygamber olduğuna dair ayet ve hadisleri tanıdı etkinlikler ile konuyu pekiştirdi

Bir cevap yazın