11D Sınıfı Mart Ayı Bülteni

Sınıfımızda bu ay yapılan eğitsel çalışmaları bu sayfada bulabilirsiniz.

This Post Has 10 Comments

  1. Yunus Karakuş

    Gerund&Infinitive konu anlatımı yapılmaktadır. Participle konusuna geçilecek.

  2. Sema

    Tarih Öğretmeni SEMA SAĞLAM
    Atatürkçülük ve Türk İnkılabı
    Çağdaşlaşan Türkiye’nin temeli olan Atatürk ilkeleri öğrenildi.
    Siyasi alanda meydana gelen gelişmeleri kavrar.
    Hukuk alanında meydana gelen gelişmelerin Türk toplumunda meydana getirdiği değişimler öğrenildi.
    Eğitim ve kültür alanında yapılan inkılapları ve gelişmeler öğrenildi.
    Toplumsal alanda yapılan inkılapları ve meydana gelen gelişmeler öğrenildi.
    Ekonomi alanında meydana gelen gelişmeler öğrenildi.
    Atatürk Dönemi’nde sağlık alanında yapılan çalışmalar öğrenildi.

  3. Naz

    İngilizce – Kelime Dersi
    Mart ayında öğrencilerle 200 yeni kelimeye çalıştık. Bu kelimelerden oluşturulmuş alıştırmaları çözdük ve tekrarlarını yaptık. Ayrıca Grammar & Vocabulary Journal 3 soru dergisinden hem kelime hem de dilbilgisi soruları çözüp sınavlar öncesinde tekrar yaptık. Önümüzdeki haftadan itibaren kelime dergimizin testlerini çözüp ders içinde cevaplayacağız ve açıklayacağız. Ardından yeni kelimeler üzerinde çalışmaya devam edeceğiz.

  4. Din Kültürü Ve Ahlak Bilgisi Öğretmeni Aysun Genççakır

    Kuranı kerimde geçen önemli ösym de birebir çıkan kavramları ve mahiyetini öğrendi
    İhsan,
    ihlas,
    Takva,
    Sıratil müstakim,
    Cihad
    Salih amel ve kavramlarla ilgili sınavda çıkabilecek ayet ve hadisleri tanıdı
    Kehf suresi 107. 110 ayetin tefsirinde geçen hikmet firdevs kavramlarını öğrendi

  5. Handan TEPE

    Mart ayı 11. Sınıf Tyt Coğrafya dersi içeriğinde soğuk kuşak iklimleri alt başlıklara ayrılarak incelendi. Konu tamamlama testi öğrenciler ile birlikte çözüldü. Türkiye İklimini Etkileyen Faktörler sonuçları ile birlikte açıklanarak izoterm haritaları incelendi. Türkiye’yi etkileyen basınç kuşakları ve etki alanları, Türkiye’yi etkileyen yerel rüzgarlar, Türkiye’de nem ve yağış konuları anlatılarak konu bütünlüğü sağlandı. Ardından Türkiye’de görülen iklimler tüm özellikleri ile birlikte anlatıldı. Dünya’da ve Türkiye’de Bitki Örtüsü bölümüne geçildi.

  6. MATEMATİK

    Mart Ayı içinde 4 numaralı Üslü ve Köklü İfadeler Fasikülümüzü bitirdik. Her iki konunun TYT için önemi aktarılarak, sınavda çıkan soru sayıları ve son 20 yılın çıkmış sınav soruları ile anlatımlarımızı tamamladık. Soru çözüm etütleri ve konu anlatım tekrarları ile video destekli anlatımlarla konularımızın pekiştirilmesini sağladık.

    İşlenen Konular
    Üslü İfade Kavramı
    Üslü Sayılarda Dört İşlem
    Üslü Denklemler
    Üslü Eşitsizlikler
    Köklü İfade ve Kökten Kurtarma
    Köklü Sayılarda Dört İşlem
    Köklü İfadelerle İlgili Özellikler
    Paydayı Rasyonel Yapma

  7. Veysel Oğulcan Tünay

    Türk Dili ve Edebiyatı

    11. sınıflarımızla Mart ayı içerisinde 10. Fasikülümüz olan “Fiil-Fiilimsi-Çatı” konusunu tamamladık. Konuyla alakalı pekiştirme soruları, konu tamamlama testleri ve uygulama soruları çözerek bilgi temellerimizi sağlamlaştırdık.

  8. Soner Boyacıoğlu

    Reading Test 21-22-23-24-25-26-27-28-29-30 yapıldı. Consolidation 5-6 yapıldı.

  9. Sedat TAKICI

    Ronesans felsefesi derinlemesine incelenerek 18 .ve 19 yizyil felsefesine nasil temel oluşturduğu,temel özellikleri,temel problemleri ve filozofların doğaya,sanata ,insana bakış açıları aktarıldı.

  10. Handan TEPE

    Soner BOYACIOĞLU-İNGİLİZCE

    Reading Test 21-22-23-24-25-26-27-28-29-30 yapıldı. Consolidation 5-6 yapıldı.

    Naz AKSAY- İNGİLİZCE KELİME

    İngilizce – Kelime Dersi
    Mart ayında öğrencilerle 200 yeni kelimeye çalıştık. Bu kelimelerden oluşturulmuş alıştırmaları çözdük ve tekrarlarını yaptık. Ayrıca Grammar & Vocabulary Journal 3 soru dergisinden hem kelime hem de dilbilgisi soruları çözüp sınavlar öncesinde tekrar yaptık. Önümüzdeki haftadan itibaren kelime dergimizin testlerini çözüp ders içinde cevaplayacağız ve açıklayacağız. Ardından yeni kelimeler üzerinde çalışmaya devam edeceğiz.

    Yunus KARAKUŞ-İNGİLİZCE
    Gerund&Infinitive konu anlatımı yapılmaktadır. Participle konusuna geçilecek.

    Veysel Oğulcan TÜNAY- Türk Dili ve Edebiyatı
    11. sınıflarımızla Mart ayı içerisinde 10. Fasikülümüz olan “Fiil-Fiilimsi-Çatı” konusunu tamamladık. Konuyla alakalı pekiştirme soruları, konu tamamlama testleri ve uygulama soruları çözerek bilgi temellerimizi sağlamlaştırdık.

    Serkan GÜNDOĞDU- Ahmet DİNÇ- Matematik

    Mart Ayı içinde 4 numaralı Üslü ve Köklü İfadeler Fasikülümüzü bitirdik. Her iki konunun TYT için önemi aktarılarak, sınavda çıkan soru sayıları ve son 20 yılın çıkmış sınav soruları ile anlatımlarımızı tamamladık. Soru çözüm etütleri ve konu anlatım tekrarları ile video destekli anlatımlarla konularımızın pekiştirilmesini sağladık.
    İşlenen Konular
    Üslü İfade Kavramı
    Üslü Sayılarda Dört İşlem
    Üslü Denklemler
    Üslü Eşitsizlikler
    Köklü İfade ve Kökten Kurtarma
    Köklü Sayılarda Dört İşlem
    Köklü İfadelerle İlgili Özellikler
    Paydayı Rasyonel Yapma

    Sema SAĞLAM- Tarih

    Atatürkçülük ve Türk İnkılabı
    Çağdaşlaşan Türkiye’nin temeli olan Atatürk ilkeleri öğrenildi.
    Siyasi alanda meydana gelen gelişmeleri kavrar.
    Hukuk alanında meydana gelen gelişmelerin Türk toplumunda meydana getirdiği değişimler öğrenildi.
    Eğitim ve kültür alanında yapılan inkılapları ve gelişmeler öğrenildi.
    Toplumsal alanda yapılan inkılapları ve meydana gelen gelişmeler öğrenildi.
    Ekonomi alanında meydana gelen gelişmeler öğrenildi.
    Atatürk Dönemi’nde sağlık alanında yapılan çalışmalar öğrenildi.

    Handan TEPE- COĞRAFYA

    Mart ayı 11. Sınıf Tyt Coğrafya dersi içeriğinde soğuk kuşak iklimleri alt başlıklara ayrılarak incelendi. Konu tamamlama testi öğrenciler ile birlikte çözüldü. Türkiye İklimini Etkileyen Faktörler sonuçları ile birlikte açıklanarak izoterm haritaları incelendi. Türkiye’yi etkileyen basınç kuşakları ve etki alanları, Türkiye’yi etkileyen yerel rüzgarlar, Türkiye’de nem ve yağış konuları anlatılarak konu bütünlüğü sağlandı. Ardından Türkiye’de görülen iklimler tüm özellikleri ile birlikte anlatıldı. Dünya’da ve Türkiye’de Bitki Örtüsü bölümüne geçildi.

    Sedat TAKICI- FELSEFE

    Rönesans felsefesi derinlemesine incelenerek 18 .ve 19 yüzyıl felsefesine nasıl temel oluşturduğu,temel özellikleri,temel problemleri ve filozofların doğaya,sanata ,insana bakış açıları aktarıldı.

    Aysun GENÇÇAKIR- Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi

    Kuranı kerimde geçen önemli ösym de birebir çıkan kavramları ve mahiyetini öğrendi
    İhsan,
    ihlas,
    Takva,
    Sıratil müstakim,
    Cihad
    Salih amel ve kavramlarla ilgili sınavda çıkabilecek ayet ve hadisleri tanıdı
    Kehf suresi 107. 110 ayetin tefsirinde geçen hikmet firdevs kavramlarını öğrendi

Bir cevap yazın