Sınıfımızda bu ay yapılan eğitsel çalışmaları bu sayfada bulabilirsiniz.
This Post Has 10 Comments
Yunus Karakuş 29 Mar 2021
Gerund&Infinitive konu anlatımı yapılmaktadır. Participle konusuna geçilecek.
Sema 29 Mar 2021
Tarih Öğretmeni SEMA SAĞLAM
Atatürkçülük ve Türk İnkılabı
Çağdaşlaşan Türkiye’nin temeli olan Atatürk ilkeleri öğrenildi.
Siyasi alanda meydana gelen gelişmeleri kavrar.
Hukuk alanında meydana gelen gelişmelerin Türk toplumunda meydana getirdiği değişimler öğrenildi.
Eğitim ve kültür alanında yapılan inkılapları ve gelişmeler öğrenildi.
Toplumsal alanda yapılan inkılapları ve meydana gelen gelişmeler öğrenildi.
Ekonomi alanında meydana gelen gelişmeler öğrenildi.
Atatürk Dönemi’nde sağlık alanında yapılan çalışmalar öğrenildi.
Naz 29 Mar 2021
İngilizce – Kelime Dersi
Mart ayında öğrencilerle 200 yeni kelimeye çalıştık. Bu kelimelerden oluşturulmuş alıştırmaları çözdük ve tekrarlarını yaptık. Ayrıca Grammar & Vocabulary Journal 3 soru dergisinden hem kelime hem de dilbilgisi soruları çözüp sınavlar öncesinde tekrar yaptık. Önümüzdeki haftadan itibaren kelime dergimizin testlerini çözüp ders içinde cevaplayacağız ve açıklayacağız. Ardından yeni kelimeler üzerinde çalışmaya devam edeceğiz.
Din Kültürü Ve Ahlak Bilgisi Öğretmeni Aysun Genççakır 29 Mar 2021
Kuranı kerimde geçen önemli ösym de birebir çıkan kavramları ve mahiyetini öğrendi
İhsan,
ihlas,
Takva,
Sıratil müstakim,
Cihad
Salih amel ve kavramlarla ilgili sınavda çıkabilecek ayet ve hadisleri tanıdı
Kehf suresi 107. 110 ayetin tefsirinde geçen hikmet firdevs kavramlarını öğrendi
Handan TEPE 29 Mar 2021
Mart ayı 11. Sınıf Tyt Coğrafya dersi içeriğinde soğuk kuşak iklimleri alt başlıklara ayrılarak incelendi. Konu tamamlama testi öğrenciler ile birlikte çözüldü. Türkiye İklimini Etkileyen Faktörler sonuçları ile birlikte açıklanarak izoterm haritaları incelendi. Türkiye’yi etkileyen basınç kuşakları ve etki alanları, Türkiye’yi etkileyen yerel rüzgarlar, Türkiye’de nem ve yağış konuları anlatılarak konu bütünlüğü sağlandı. Ardından Türkiye’de görülen iklimler tüm özellikleri ile birlikte anlatıldı. Dünya’da ve Türkiye’de Bitki Örtüsü bölümüne geçildi.
MATEMATİK 29 Mar 2021
Mart Ayı içinde 4 numaralı Üslü ve Köklü İfadeler Fasikülümüzü bitirdik. Her iki konunun TYT için önemi aktarılarak, sınavda çıkan soru sayıları ve son 20 yılın çıkmış sınav soruları ile anlatımlarımızı tamamladık. Soru çözüm etütleri ve konu anlatım tekrarları ile video destekli anlatımlarla konularımızın pekiştirilmesini sağladık.
İşlenen Konular
Üslü İfade Kavramı
Üslü Sayılarda Dört İşlem
Üslü Denklemler
Üslü Eşitsizlikler
Köklü İfade ve Kökten Kurtarma
Köklü Sayılarda Dört İşlem
Köklü İfadelerle İlgili Özellikler
Paydayı Rasyonel Yapma
Veysel Oğulcan Tünay 30 Mar 2021
Türk Dili ve Edebiyatı
11. sınıflarımızla Mart ayı içerisinde 10. Fasikülümüz olan “Fiil-Fiilimsi-Çatı” konusunu tamamladık. Konuyla alakalı pekiştirme soruları, konu tamamlama testleri ve uygulama soruları çözerek bilgi temellerimizi sağlamlaştırdık.
Soner Boyacıoğlu 30 Mar 2021
Reading Test 21-22-23-24-25-26-27-28-29-30 yapıldı. Consolidation 5-6 yapıldı.
Sedat TAKICI 31 Mar 2021
Ronesans felsefesi derinlemesine incelenerek 18 .ve 19 yizyil felsefesine nasil temel oluşturduğu,temel özellikleri,temel problemleri ve filozofların doğaya,sanata ,insana bakış açıları aktarıldı.
Handan TEPE 1 Nis 2021
Soner BOYACIOĞLU-İNGİLİZCE
Reading Test 21-22-23-24-25-26-27-28-29-30 yapıldı. Consolidation 5-6 yapıldı.
Naz AKSAY- İNGİLİZCE KELİME
İngilizce – Kelime Dersi
Mart ayında öğrencilerle 200 yeni kelimeye çalıştık. Bu kelimelerden oluşturulmuş alıştırmaları çözdük ve tekrarlarını yaptık. Ayrıca Grammar & Vocabulary Journal 3 soru dergisinden hem kelime hem de dilbilgisi soruları çözüp sınavlar öncesinde tekrar yaptık. Önümüzdeki haftadan itibaren kelime dergimizin testlerini çözüp ders içinde cevaplayacağız ve açıklayacağız. Ardından yeni kelimeler üzerinde çalışmaya devam edeceğiz.
Yunus KARAKUŞ-İNGİLİZCE
Gerund&Infinitive konu anlatımı yapılmaktadır. Participle konusuna geçilecek.
Veysel Oğulcan TÜNAY- Türk Dili ve Edebiyatı
11. sınıflarımızla Mart ayı içerisinde 10. Fasikülümüz olan “Fiil-Fiilimsi-Çatı” konusunu tamamladık. Konuyla alakalı pekiştirme soruları, konu tamamlama testleri ve uygulama soruları çözerek bilgi temellerimizi sağlamlaştırdık.
Serkan GÜNDOĞDU- Ahmet DİNÇ- Matematik
Mart Ayı içinde 4 numaralı Üslü ve Köklü İfadeler Fasikülümüzü bitirdik. Her iki konunun TYT için önemi aktarılarak, sınavda çıkan soru sayıları ve son 20 yılın çıkmış sınav soruları ile anlatımlarımızı tamamladık. Soru çözüm etütleri ve konu anlatım tekrarları ile video destekli anlatımlarla konularımızın pekiştirilmesini sağladık.
İşlenen Konular
Üslü İfade Kavramı
Üslü Sayılarda Dört İşlem
Üslü Denklemler
Üslü Eşitsizlikler
Köklü İfade ve Kökten Kurtarma
Köklü Sayılarda Dört İşlem
Köklü İfadelerle İlgili Özellikler
Paydayı Rasyonel Yapma
Sema SAĞLAM- Tarih
Atatürkçülük ve Türk İnkılabı
Çağdaşlaşan Türkiye’nin temeli olan Atatürk ilkeleri öğrenildi.
Siyasi alanda meydana gelen gelişmeleri kavrar.
Hukuk alanında meydana gelen gelişmelerin Türk toplumunda meydana getirdiği değişimler öğrenildi.
Eğitim ve kültür alanında yapılan inkılapları ve gelişmeler öğrenildi.
Toplumsal alanda yapılan inkılapları ve meydana gelen gelişmeler öğrenildi.
Ekonomi alanında meydana gelen gelişmeler öğrenildi.
Atatürk Dönemi’nde sağlık alanında yapılan çalışmalar öğrenildi.
Handan TEPE- COĞRAFYA
Mart ayı 11. Sınıf Tyt Coğrafya dersi içeriğinde soğuk kuşak iklimleri alt başlıklara ayrılarak incelendi. Konu tamamlama testi öğrenciler ile birlikte çözüldü. Türkiye İklimini Etkileyen Faktörler sonuçları ile birlikte açıklanarak izoterm haritaları incelendi. Türkiye’yi etkileyen basınç kuşakları ve etki alanları, Türkiye’yi etkileyen yerel rüzgarlar, Türkiye’de nem ve yağış konuları anlatılarak konu bütünlüğü sağlandı. Ardından Türkiye’de görülen iklimler tüm özellikleri ile birlikte anlatıldı. Dünya’da ve Türkiye’de Bitki Örtüsü bölümüne geçildi.
Sedat TAKICI- FELSEFE
Rönesans felsefesi derinlemesine incelenerek 18 .ve 19 yüzyıl felsefesine nasıl temel oluşturduğu,temel özellikleri,temel problemleri ve filozofların doğaya,sanata ,insana bakış açıları aktarıldı.
Aysun GENÇÇAKIR- Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi
Kuranı kerimde geçen önemli ösym de birebir çıkan kavramları ve mahiyetini öğrendi
İhsan,
ihlas,
Takva,
Sıratil müstakim,
Cihad
Salih amel ve kavramlarla ilgili sınavda çıkabilecek ayet ve hadisleri tanıdı
Kehf suresi 107. 110 ayetin tefsirinde geçen hikmet firdevs kavramlarını öğrendi
Gerund&Infinitive konu anlatımı yapılmaktadır. Participle konusuna geçilecek.
Tarih Öğretmeni SEMA SAĞLAM
Atatürkçülük ve Türk İnkılabı
Çağdaşlaşan Türkiye’nin temeli olan Atatürk ilkeleri öğrenildi.
Siyasi alanda meydana gelen gelişmeleri kavrar.
Hukuk alanında meydana gelen gelişmelerin Türk toplumunda meydana getirdiği değişimler öğrenildi.
Eğitim ve kültür alanında yapılan inkılapları ve gelişmeler öğrenildi.
Toplumsal alanda yapılan inkılapları ve meydana gelen gelişmeler öğrenildi.
Ekonomi alanında meydana gelen gelişmeler öğrenildi.
Atatürk Dönemi’nde sağlık alanında yapılan çalışmalar öğrenildi.
İngilizce – Kelime Dersi
Mart ayında öğrencilerle 200 yeni kelimeye çalıştık. Bu kelimelerden oluşturulmuş alıştırmaları çözdük ve tekrarlarını yaptık. Ayrıca Grammar & Vocabulary Journal 3 soru dergisinden hem kelime hem de dilbilgisi soruları çözüp sınavlar öncesinde tekrar yaptık. Önümüzdeki haftadan itibaren kelime dergimizin testlerini çözüp ders içinde cevaplayacağız ve açıklayacağız. Ardından yeni kelimeler üzerinde çalışmaya devam edeceğiz.
Kuranı kerimde geçen önemli ösym de birebir çıkan kavramları ve mahiyetini öğrendi
İhsan,
ihlas,
Takva,
Sıratil müstakim,
Cihad
Salih amel ve kavramlarla ilgili sınavda çıkabilecek ayet ve hadisleri tanıdı
Kehf suresi 107. 110 ayetin tefsirinde geçen hikmet firdevs kavramlarını öğrendi
Mart ayı 11. Sınıf Tyt Coğrafya dersi içeriğinde soğuk kuşak iklimleri alt başlıklara ayrılarak incelendi. Konu tamamlama testi öğrenciler ile birlikte çözüldü. Türkiye İklimini Etkileyen Faktörler sonuçları ile birlikte açıklanarak izoterm haritaları incelendi. Türkiye’yi etkileyen basınç kuşakları ve etki alanları, Türkiye’yi etkileyen yerel rüzgarlar, Türkiye’de nem ve yağış konuları anlatılarak konu bütünlüğü sağlandı. Ardından Türkiye’de görülen iklimler tüm özellikleri ile birlikte anlatıldı. Dünya’da ve Türkiye’de Bitki Örtüsü bölümüne geçildi.
Mart Ayı içinde 4 numaralı Üslü ve Köklü İfadeler Fasikülümüzü bitirdik. Her iki konunun TYT için önemi aktarılarak, sınavda çıkan soru sayıları ve son 20 yılın çıkmış sınav soruları ile anlatımlarımızı tamamladık. Soru çözüm etütleri ve konu anlatım tekrarları ile video destekli anlatımlarla konularımızın pekiştirilmesini sağladık.
İşlenen Konular
Üslü İfade Kavramı
Üslü Sayılarda Dört İşlem
Üslü Denklemler
Üslü Eşitsizlikler
Köklü İfade ve Kökten Kurtarma
Köklü Sayılarda Dört İşlem
Köklü İfadelerle İlgili Özellikler
Paydayı Rasyonel Yapma
Türk Dili ve Edebiyatı
11. sınıflarımızla Mart ayı içerisinde 10. Fasikülümüz olan “Fiil-Fiilimsi-Çatı” konusunu tamamladık. Konuyla alakalı pekiştirme soruları, konu tamamlama testleri ve uygulama soruları çözerek bilgi temellerimizi sağlamlaştırdık.
Reading Test 21-22-23-24-25-26-27-28-29-30 yapıldı. Consolidation 5-6 yapıldı.
Ronesans felsefesi derinlemesine incelenerek 18 .ve 19 yizyil felsefesine nasil temel oluşturduğu,temel özellikleri,temel problemleri ve filozofların doğaya,sanata ,insana bakış açıları aktarıldı.
Soner BOYACIOĞLU-İNGİLİZCE
Reading Test 21-22-23-24-25-26-27-28-29-30 yapıldı. Consolidation 5-6 yapıldı.
Naz AKSAY- İNGİLİZCE KELİME
İngilizce – Kelime Dersi
Mart ayında öğrencilerle 200 yeni kelimeye çalıştık. Bu kelimelerden oluşturulmuş alıştırmaları çözdük ve tekrarlarını yaptık. Ayrıca Grammar & Vocabulary Journal 3 soru dergisinden hem kelime hem de dilbilgisi soruları çözüp sınavlar öncesinde tekrar yaptık. Önümüzdeki haftadan itibaren kelime dergimizin testlerini çözüp ders içinde cevaplayacağız ve açıklayacağız. Ardından yeni kelimeler üzerinde çalışmaya devam edeceğiz.
Yunus KARAKUŞ-İNGİLİZCE
Gerund&Infinitive konu anlatımı yapılmaktadır. Participle konusuna geçilecek.
Veysel Oğulcan TÜNAY- Türk Dili ve Edebiyatı
11. sınıflarımızla Mart ayı içerisinde 10. Fasikülümüz olan “Fiil-Fiilimsi-Çatı” konusunu tamamladık. Konuyla alakalı pekiştirme soruları, konu tamamlama testleri ve uygulama soruları çözerek bilgi temellerimizi sağlamlaştırdık.
Serkan GÜNDOĞDU- Ahmet DİNÇ- Matematik
Mart Ayı içinde 4 numaralı Üslü ve Köklü İfadeler Fasikülümüzü bitirdik. Her iki konunun TYT için önemi aktarılarak, sınavda çıkan soru sayıları ve son 20 yılın çıkmış sınav soruları ile anlatımlarımızı tamamladık. Soru çözüm etütleri ve konu anlatım tekrarları ile video destekli anlatımlarla konularımızın pekiştirilmesini sağladık.
İşlenen Konular
Üslü İfade Kavramı
Üslü Sayılarda Dört İşlem
Üslü Denklemler
Üslü Eşitsizlikler
Köklü İfade ve Kökten Kurtarma
Köklü Sayılarda Dört İşlem
Köklü İfadelerle İlgili Özellikler
Paydayı Rasyonel Yapma
Sema SAĞLAM- Tarih
Atatürkçülük ve Türk İnkılabı
Çağdaşlaşan Türkiye’nin temeli olan Atatürk ilkeleri öğrenildi.
Siyasi alanda meydana gelen gelişmeleri kavrar.
Hukuk alanında meydana gelen gelişmelerin Türk toplumunda meydana getirdiği değişimler öğrenildi.
Eğitim ve kültür alanında yapılan inkılapları ve gelişmeler öğrenildi.
Toplumsal alanda yapılan inkılapları ve meydana gelen gelişmeler öğrenildi.
Ekonomi alanında meydana gelen gelişmeler öğrenildi.
Atatürk Dönemi’nde sağlık alanında yapılan çalışmalar öğrenildi.
Handan TEPE- COĞRAFYA
Mart ayı 11. Sınıf Tyt Coğrafya dersi içeriğinde soğuk kuşak iklimleri alt başlıklara ayrılarak incelendi. Konu tamamlama testi öğrenciler ile birlikte çözüldü. Türkiye İklimini Etkileyen Faktörler sonuçları ile birlikte açıklanarak izoterm haritaları incelendi. Türkiye’yi etkileyen basınç kuşakları ve etki alanları, Türkiye’yi etkileyen yerel rüzgarlar, Türkiye’de nem ve yağış konuları anlatılarak konu bütünlüğü sağlandı. Ardından Türkiye’de görülen iklimler tüm özellikleri ile birlikte anlatıldı. Dünya’da ve Türkiye’de Bitki Örtüsü bölümüne geçildi.
Sedat TAKICI- FELSEFE
Rönesans felsefesi derinlemesine incelenerek 18 .ve 19 yüzyıl felsefesine nasıl temel oluşturduğu,temel özellikleri,temel problemleri ve filozofların doğaya,sanata ,insana bakış açıları aktarıldı.
Aysun GENÇÇAKIR- Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi
Kuranı kerimde geçen önemli ösym de birebir çıkan kavramları ve mahiyetini öğrendi
İhsan,
ihlas,
Takva,
Sıratil müstakim,
Cihad
Salih amel ve kavramlarla ilgili sınavda çıkabilecek ayet ve hadisleri tanıdı
Kehf suresi 107. 110 ayetin tefsirinde geçen hikmet firdevs kavramlarını öğrendi