Sitemizi geliştirmek, kullanıcı memnuniyetini ve güvenliğini artırmak amacıyla sitemizde çerez (cookie) konumlandırmaktayız. Sitemizde gezinmeye devam etmeniz halinde, cihazınızdaki çerezlere erişebileceğimizi de kabul ediyorsunuz. Ayrıntılı bilgiye ve çerezleri engelleme yöntemlerine
buradan ulaşabilirsiniz.
Eğitsel oyunlar oynandı. Sıçrama hareketleri yapıldı. Bacak çalıştırıcı antrenmanlar yapıldı.
Modals konusu bitirilip yaprak testleri çözüldü. Yeni konu Passive&Causative’e başlandı. Reading yaprak testlerinden 11-12-13 çözülüp paragraflarda anlaşılmayan yerler üzerinde tartışıldı. Skills test 3-4 çözülüp tekrar soru tiplerinin üzerinden geçildi.
Practice& Progress 3 kitabındaki 12 test çözülüp çocukların yanlışları üzerinde duruldu.
Müslümanların Bilim Alanında Yaptığı Öncü ve Özgün Çalışmalar;
Müslümanların bilim alanında yaptığı özgün çalışmaları sınıflandırır.
Kur’an’dan Mesajlar: Fâtır Suresi 27-28. Ayetlerinde geçen mesajları değerlendirir.
Türklerin Müslüman Olmaları;
Türklerin Müslüman olma sürecini açıklar.
Milletimizin İslam Anlayışının Oluşmasında Etkili Olan Bazı Şahsiyetler tanır.
Fıkıh ilminin konusu olan ibadetler ve muhtevası ışığında tüm ibadetlerin içeriğini ve ilgili kavramları tanır.
Konuları pekiştirmek için soru çözümü yaparlar.
12. Sınıflarda kasım ayı içeriğinde;
Hareket problemleri işlendi.
Hareket problemlerinde dairesel pist soruları ve tren soruları işlendi konuyla ilgili soru bankasından yaprak testlerden ve konu tamamlama testlerinden ödev verildi.
Grafik problemlerine giriş yapıldı.
Konuyla ilgili ödevlendirmeler verilecek.
İslam tarihi ünitesi işlendi.Konuyla ilgili pekiştirme ve konu kavrama soruları çözüldü.
Kasım ayı 22. Sınıflar TYT Coğrafya içeriğinde harita çizme yöntemleri ve haritalarda yer şekillerini bulma konuları tamamlandı. Ölçek kavramları anlatılarak çıkmış sorularla konu pekiştirildi.
MS 2. Yüzyıl-15 yüzyıl felsefesi ünitesi tamamlandı. 15-17 yüzyıl rönesans dönemi işlendi. İşlenen konularla ilgili test çözüldü. Çıkmış sorularla pekiştirme yapıldı.