Sitemizi geliştirmek, kullanıcı memnuniyetini ve güvenliğini artırmak amacıyla sitemizde çerez (cookie) konumlandırmaktayız. Sitemizde gezinmeye devam etmeniz halinde, cihazınızdaki çerezlere erişebileceğimizi de kabul ediyorsunuz. Ayrıntılı bilgiye ve çerezleri engelleme yöntemlerine
buradan ulaşabilirsiniz.
12.Sınıflar Coğrafya dersi Eylül ayı içeriğinde; Doğa ve insan ünitesi işlendi. Coğrafyanın bölümleri konuşularak çıkmış sorularla pekiştirildi. Ardından paralel ve meridyen özellikleri anlatılarak koordinat sistemi hakkında bilgi verildi. Boylam etkisi ve yerel saatler anlatılarak çıkmış sorularla desteklendi.
Kıymetli velilerim 🌹merhabalar
Din-Bilim İlişkisi
Din-bilim ilişkisini tartışır.
İslam Medeniyetinde Bilim ve Düşüncenin Gelişimi
İslam medeniyetinde bilim ve düşüncenin gelişim sürecini değerlendirir.
YKS konuları Bilgi inanç konusunu işler ve konu pekiştirme test çözülür
“Pronouns” ve “Tenses” konularının anlatımı yapılıp, ilgili pekiştirme testleri (Grammar Test 1-9 arası ve Progress 1) sınıf içerisinde çözüldü. Grammar Activity 1 dergisinden ‘Pronouns Test 1-2’ ödev olarak verilip, sınıf içerisinde cevaplandırıldı. Ösym’de çıkabilecek noktaların özeti öğrencilere not olarak aldırıldı. Practice&Progress 1 içerisindeki 12 test-120 soru ve Skills Test 1 (50 soru) önemli kelimeler verilerek ve soru tipleri açıklanarak çözüldü. Çeldirici seçeneklerde nelere dikkat edilmesi gerektiği öğrenciler ile paylaşıldı. Reading Test 1-2-3, okuma parçalarında çıkabilecek unsurlarla eşleştirilip çözüldü.
Tarih Ve Zaman
Tarih Bilimi
Neden Tarih Öğreniyoruz?
Tarihe Nereden Bakılmalı?
Zaman Ve İnsan
İnsanlığın İlk Dönemleri
Tarih Öncesinde Sözlü Kültür
Yazının İcadı Ve Önemi
Kadim Dünyada Bilimler
İlk Çağ Medeniyetleri
İnsan Ve Çevre
İlk Çağ’da Göçler
İlk Çağ’ın Tüccar Kavimleri
Devletler Doğuyor
İlk Çağ’da Hukuk konuları anlatıldı.Konularla ilgili çıkmış sorular çözüldü.1.fasikül bitti.
Sağlıklı günler dilerim.
12. Sınıflar Eylül ayı matematik dersi içeriğinde ;
6. Fasikül;
Oran -orantı
Doğru orantı
Ters orantı
Bileşik orantı işlendi ardından
Sayı ve kesir problemleri işlendi
İşlenilen konularla ilgili ödev verildi kontrolü sağlandı
Yaş problemlerine giriş yapılacak.
12. Sınıflarda fizik dersinin ilk ünitesi bitirildi.
nedir, ugraş alanlari, alt dallari konulari örneklerle açıklandı. Madde konusundan maddenin ortak özellikleri, kütle ve hacim anlatildı. Özkütle konusu işlendi. Soru çözümü yapıldı. Dayaniklılik adezyon ve kohezyon örneklerle açıklandı. Kılcallık ve yüzey gerilimi anlatılarak 1. Ünite bitirildi.
Vocabulary Studies kitabında Session 1, Part 1-2-3-4-5-6 kelimelerinin anlamları, önemli kelimelerin eş anlamlıları ve zıt anlamlıları verildi, alıştırmaları yapıldı.
Verilen kelimeleri pekiştirmek adına, Session 1 Part 1-2 ve Session 1 Part 3-4 kelime quizi yapıldı.
Reading Activity kitabından 1, 2 ve 16 numaralı paragraflar okutuldu, bu paragrafların çevirisi yapıldı , paragrafla alakalı sorular çözüldü, bilinmeyen kelimelerin anlamları verildi, kelimeleri pekiştirmek adına alıştırması yapıldı.
Vocabulary Test 1 ödev olarak verildi.
Haftada 3 saat işlediğimiz Temel Matematik dersinde öğrencilerimize pratik çözümler sunarak dikkatlerini ve ilgilerini tamamen analitik düşünme biçimlerine dönüştürmeyi amaçlıyoruz. Bu amaçtan yola çıkarak Eylül Ayı içinde öğrencilerimizle tanıştık. İlk konumuz öğrenmede zorluk çektikleri ‘İşlem Önceliği’ oldu. Konu ile ilgili 2 tane sınıf içi uygulama testi uygulanıp kitaplarımızda bulunan tüm örnekler tahtada detaylıca birkaç farklı yoldan da çözümler verilerek öğrencilerimize aktarılmıştır. TYT de çıkmış sorularla konu tüm detaylarıyla açıklamalı anlatılmıştır. Ayrıca kolay yoldan hesaplamalar ve kolay işlem yapabilme konusu 2 hafta boyunca öğrencilerimize aktarılıp geçmiş yıllarda bu konudan TYT de sorulan tüm örneklerle konu bir kez daha anlatılmıştır. Sonrasında ise ilk fasikülümüz içindeki Sayı Kümeleri, Tek ve Çift sayılar, Asal sayılar, Aralarında Asal sayılar, Ardışık Sayılar konuları anlatıldı. Ekim ayı içinde de 1. Fasiküldeki konuları anlatmaya devam edeceğiz. Konu bitimi sonrasında ise Fasikül içindeki Konu Tamamlama Testleri öğrencilerimize ödev olarak verilecektir.
SÖZCÜKTE ANLAM (Çok Anlamlılık) Kelimeleri anlamlarına uygun kullanır. Bağlamdan yararlanarak bilmediği kelime ve kelime gruplarının anlamını tahmin eder. Kelimeleri anlamlarına uygun kullanır. Yazdıklarında yabancı dillerden alınmış, dilimize henüz yerleşmemiş kelimelerin Türkçelerini kullanır.
SÖZ GRUPLARINDA ANLAM (Kalıplaşmamış Söz Grupları) Bağlamdan yararlanarak bilmediği kelime ve kelime gruplarının anlamını tahmin eder.
DEYİMLER VE ATASÖZLERİ Deyim, atasözü ve özdeyişlerin metne katkısını belirler. Yazılarını zenginleştirmek için atasözleri, deyimler ve özdeyişler kullanır.
CÜMLEDE ANLAM:
Okudukları ile ilgili çıkarımlarda bulunur. (Neden-sonuç, amaç-sonuç, koşul, karşılaştırma, benzetme, örneklendirme, duygu belirten ifadeler, abartma üzerinde durulur.) Dinlediklerinin/izlediklerinin içeriğini değerlendirir.
Tüm öğrencilerimizin sene başı boy-kilo-kas kuvveti- kas dayanıklılığı ölçümleri yapıldı. Bacak çalıştırıcı koordinasyonlar yapıldı. 29 Ekim yürüyüş provaları gerçekleştirildi.