Sitemizi geliştirmek, kullanıcı memnuniyetini ve güvenliğini artırmak amacıyla sitemizde çerez (cookie) konumlandırmaktayız. Sitemizde gezinmeye devam etmeniz halinde, cihazınızdaki çerezlere erişebileceğimizi de kabul ediyorsunuz. Ayrıntılı bilgiye ve çerezleri engelleme yöntemlerine
buradan ulaşabilirsiniz.
Kasım ayı içerisinde; Yaşadığı İlde Doğal ve Beşerî Çevredeki Değişim, Yaşadığı İlde Meydana Gelebilecek Afetlerin Etkileri, Ülkemize Komşu Devletler konuları işlendi. Öğrencilerin konuları pekiştirmesi için doğal afetler hakkında tüm öğrencilerin anıları dinlendi ve yorum yapıldı. Çeşitli oyunlar oynandı ve testler çözüldü.
İngilizce dersinde Kasım ayında “Live and learn” ünitemiz bitirilmiştir ve “The sound of music” ünitesine başlanılmıştır. Present and Present Continuous gramer konuları işlenirken kelime bilgisi olarak “Classroom objects, Prepositions of place” üzerinde duruldu. Gramer konularını pekiştirmek amacıyla sınıfta kitap dışı etkinlikler interaktif yapıldı. Kelime bilgimizi taze tutmak amacıyla derslerde öğrencilerin hazırladığı kelime kutularından kelime tekrarları yaptırıldı. Reading Power uygulaması üzerinde okuma-anlama becerilerini geliştirmek amacıyla farklı metinler okunmuştur. Son olarak dinleme ve İngilizce telaffuz becerilerini geliştirmek adına İngilizce şarkılar dinlenmiştir.
Türkçe dersinde Amaç-sonuç, koşul-sonuç, sebep-sonuç cümleleri açıklandı. Örnekleri deftere işlendi.
MEB kitabından etkinlikler sınıf içinde işlendi ve ödev olarak da verildi.
Okuma dersinde kitaplar okutuldu ve sunumlar sınıf içinde gerçekleştirildi.
Kuvvet büyüklüğü açıklandı günlük hayatla ilişkilendirildi.
Dinanometre tanıtıldı gösterildi. Kütle ve ağırlık kavramları açıklandı farkları söylendi.
Sürtünme kuvveti açıklandı günlük hayatla ilişkilendirildi etkinlikler yapıldı.
Matematik dersinde açılarına ve kenarlarına göre üçgenleri sınıflandırdık. İlgili örnekleri çözdük. Altı basamakları sayıları okuma ve yazma ile ilgili çalışmalar yaptık. Doğal sayı problemlerine giriş yaparak toplama ve çıkarmayı öğrendik. Zihinden toplama işlemi yaparken nelere dikkat edilir hangi yöntemler kullanılır iredeledik. Onlar,yüzler ve binler basamağına göre yuvarlama nasıl yapılır inceledik,gerekli örnekleri çözdük.
Namaz ibadetinin önemi, namazın hazırlık şartları, kılınış şartları ve abdest konuları işlendi.
Ritim çalışmaları yapıldı.
Öğrendiğimiz adımlar tekrar edilerek müzik eşliğinde çalışıldı.
Doğaçlama dans çalışmaları yapıldı.
Basketbol dersine giriş yapıldı. Göğüs pas, banus pas, baş üstü pas gösterildi. Basketbol temel duruş olan “stance oturuş” öğretildi. Ball healding çalışması yapıldı. Basketbol topu ile çıkışlar (drill) gösterildi. Eğitsel oyunlar oynandı. Çocuklara serbest zaman tanındı.