This Post Has 8 Comments

  1. Türkçe Öğretmeni/Seda KÜLAH

    Yazım Kuralları ve Noktalama işaretleri üniteleri sınıfta işlendi. Örnek sorular ve etkinlikler üzerinden konunun pekiştirilmesi sağlandı.
    Metin türleri (Deneme, Makale, Öykü, Roman vs.) arasındaki farklara değinildi. Her türe ait bir anlatım biçiminin olduğu sezdirildi. Örnek metinler üzerinden türler sınıflandırıldı.
    Kitap okuma etkinliğimiz devam ediyor.
    Dilimizin Zenginlikleri projesinin baş harf değiştirerek yapılan “Kelime Türetme Oyunu” sınıfta oynandı.

  2. DİKAB ÖĞRETMENİ / Aysun GENÇÇAKIR

    İslam düşüncesinde ortaya çıkan yorum biçimlerini sınıflandırır
    Kültürümüzde etkin olan tasavvuf yorumları ayırt eder
    Alevilik ve Bektaşilik ile ilgili temel kavram ve erkanları açıklar
    Konuların tekrarı mahiyetinde konu kavram testleri çözer

  3. Songül Ceran Fen Bilimleri

    Mayıs ayı Fen bilimleri ders içeriğinde;
    Bitki ve hayvanlarda büyüme ve gelişmeye etki eden temel faktörleri açıklandı. Bir bitki veya hayvanın gelişim sürecini öğrenildi. Seri ve paralel bağlı ampullerden oluşan bir devre şeması çizme öğrenildi.
    Ampullerin seri ve paralel bağlandığı durumlardaki parlaklıklarını devre üzerinde gözlemleyerek çıkarımda bulunulması sağlandı. Elektrik akımını tanımı öğrenildi. Elektrik enerjisinin devrelere akım yoluyla aktarıldığını açıklandı. Bir devre elemanının uçları arasındaki gerilim ile üzerinden geçen akımı ilişkilendirildi. Son ünitenin bitmesinin ardından 8.sınıf fen bilimleri ilk ünitesi olan Mevsimler ve İklim ünitesine başlandı.

  4. Sibel Erkan Dans Eğitmeni

    Sirtaki
    Öğrendiğimi adımlar müzikli ve müziksiz tekrar edildi.
    Sirtaki dansı duruş çalışmalarına devam edildi.
    Koreografi çalışmaları yapıldı.

  5. Sosyal Bilgiler Öğretmeni/ Samiye YILDIRIM

    Mayıs ayı içersinde; Atatürk’ün Türk demokrasisine katkısı, Türkiye Cumhuriyeti Devleti’nin temel niteliklerinin toplumsal hayattaki uygulamaları, Demokrasinin uygulanma sürecinde karşılaşılan sorunlar, Türkiye’nin üyesi olduğu kuruluşlar, Türkiye’nin ekonomik kurduğu ülke ve kuruluşlar konusu işlendi. Testler ve oyunlarla konu pekiştirildi.

  6. İngilizce Zümresi

    Mayıs ayında öğrencilerimizle “The Passive” üzerine yoğunlaştık. “Modal verbs for ability: Can, Could, Be Able To, Manage to” cümlelerinin detaylarını ve yapılarını öğrendik. Aynı zamanda, 8. Ünite kapsamında “Experience Art” başlığı altında İngilizce olarak sanat türlerini, sanatı betimlemeyi, görsel sanatlarla ilgili terimleri öğrendik. Son olarak, İngilizce tiyatro calismalari yaptik.

  7. Özge Patlar/Bilişim Teknolojileri

    3D pen ile çalışmalar yapıldı
    Gezegen temalı unplugged kodlama yapıldı

  8. Sezinur Çalık Matematik

    Mayıs ayında öğrencilerimle, dörtgen çeşitlerini (eşkenar dörtgen kare paralelkenar dikdörtgen ve yamuk) özelliklerini öğrendik. Çembere giriş yaptık. Çemberin çevresini yorumladık. Yayın uzunluğunu bulduk. Dairenin alan formülünü öğrendik. Daire diliminin alanını bulduk. Veri analizinde mod medyan ve aritmetik ortalama yorumladık.

Bir yanıt yazın