This Post Has 13 Comments

  1. Zeynep ZENGİN / Şevval ÇUHADAR / Gökçe TAŞKIN - İngilizce Öğretmeni

    Öğrencilerimizle bu ay Focus 1 kitabından 1. ünitemizi işledik. Bu ünitede ingilizcenin temelini oluşturan bir çok konunun üzerinden geçtik. İlk olarak ‘To Be’ konusunu öğrenip örneklerle pekiştirdik. Daha sonra have got/ has got ve possessive ‘s gibi konuları hem okuma hem de konuşma etkinlikleriyle destekleyerek verimli bir öğrenme elde ettik. Son olarak, derslerimizi eğlenceli ve interaktif bir hale getirmek adına güncel ingilizce şarkılar dinleyerek şarkı söyledik.

  2. ÖZCAN KARABAĞ / Matematik öğretmeni

    Önermeler mantığı konusu bitirildi. (VEYA, VE, İSE, YADA, ANCAK VE ANCAK bağlaçları) Açık önermeler işlendi.

  3. Aysun yıldız / Kimya öğretmeni

    Kimyanın bilim olma süreci,kimyanın ve kimyacılarınbaşlıca çalışma alanları,günlük hayatta sıklıkla karşılaşılan elementlerin adlarını sembolleri ile eşleştirme yapılarak konu pekiştirme testleri ile birinci bölüm bitirildi.

  4. Handan TEPE

    Eylül ayı coğrafya dersi içeriğinde Doğa ve İnsan ünitesi işlendi. Ardından coğrafyanın alt dalları incelenerek Dünyanın şekli ve hareketleri konusuna giriş yapıldı.

  5. Aysun GENÇÇAKIR / DKAP

    İslam’da bilginin kaynaklarını açıklar. Bilgi ve İnanç

  6. Büşra USLU / Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmeni

    İlk konumuz olan “Edebiyat Nedir?” kavramı üzerinde durularak derse giriş yapıldı ardından “Edebiyatın Bilimlerle ve Güzel Sanatlarla İlişkisi, Metinlerin Sınıflandırılması ve Nasıl Yazmalıyız? Niçin Yazıyoruz?” konuları işlendi.

  7. Orhan Demir - Beden Eğitimi Öğretmeni

    -Öğrencilermizin fiziksel gelişim süreçlerini takip etmek amacıyla 1. Dönem fiziksel uygunluk ölçümleri yapıldı. Öğrencilerin boy kilo, kuvvet dayanıklılık , esneklik ölçümleri yapıldı.
    – Eğitsel oyunlar
    – Basketbolda stance oturuş,kayma adımı(savunma)
    – Basketbolda driller(top sektirme, iki eli kullanma, engellerden geçme, istasyonları tamamlama) yapıldı
    – Basketbol ile ilgili, basketbolu sevdirmeyi amaçlayan ve basketbolu öğrenmeyi pekiştiren oyunlar oynandı.

  8. Samiye YILDIRIM / Tarih Öğretmeni

    Tarih ve Zaman ünitesi
    Bir araştırma alanı ve bilim dalı olarak tarihin kapsamını, metodunu ve diğer bilim dallarıyla ilişkisini öğrendiler.

  9. Samiye YILDIRIM / Tarih Öğretmeni

    Yerleşme ve Devletleşme Sürecinde Selçuklu Türkiye’si
    Türklerin Anadolu’ya yerleşmeye başlaması ile Türkiye Selçuklu Devleti’nin yıkılışı arasındaki süreçte meydana gelen başlıca siyasi gelişmeleri tarih şeridi ve haritalar üzerinde incelendi.

  10. Mert Emre Yıldız - Müzik Öğretmeni

    Müzik kulağı duyum testi çalışmaları yapıldı. Piyano’da verilen tek notanın tekrarını verilen vokal harfi ile birlikte tekrar eder. Do Majör gamını seslendirir. Ses ısıtma egzersizleri yapar. İstiklal Marşı’nın 4/4 lük ölçü sayısını sayarak doğru söyler. 2/4 – 3/4- 4/4 ‘lük basit değerlerde nota ve ritim çalışmaları yapar. Müzik türleri ile ilgili duyduğumuz müziklerin tarzlarını doğru söylemek gibi eğlenceli çalışmalar da ayrıca yapıldı. Koro çalışmaları başladı.

  11. Ebru Erdoğan / FİZİK ÖĞRETMENİ

    Fizik bilimine giriş ünitesi bitirildi. Föylerimizden fiziğin alt dalları, fiziksel nicelikler ve bilim araştırma merkezleri gibi konularımızın üzerinden pekiştirerek , örnek sorular çözerek ünitemizi bitirdik.

  12. Songül Ceran / Biyoloji Öğretmeni

    Eylül ayı Biyoloji dersi içeriğinde; Canlıların ortak özellikleri öğrenildi. Özellikle ilk ortak özellik olan Hücresel yapıyı işlerken Prokaryot ve Ökaryot hücre arasındaki farklar üzerinde duruldu. Canlıların yapısındaki temel bileşenler ünitesine giriş yapıldı ve inorganik bileşenlere örnekler verildi. Öğrencilerden öğrendiğimiz konular ile ilgili düzenli tekrar yapmaları beklenilmektedir.

  13. Sibel Erkan Dans Eğitmeni

    Vals
    Ritim çalışmaları yapıldı.
    Temel başlangıç adım çalışmaları yapıldı ve müzik eşliğinde çalışıldı.
    Duruş çalışmaları yapıldı.
    Partnerli dans çalışmaları yapıldı.

Yoruma kapalı.