9.sınıflarda konularımıza fizik bilimine giriş ile başladık. Fiziğin alt dalları ve fiziğin diğer disiplinlerle ilişkisi anlatıldı. Soru cevap ile konu pekiştirildi. Öğrencinin, fiziğin doğa bilimi olduğunu kavraması sağlandı. Çevremizdeki doğa olaylarınının fizik ile açıklanmaya çalışıldığı örneklerle anlatildı.
DİKAB ÖĞRETMENİ/Aysun GENÇÇAKIR 25 Eylül 2024
Kıymetli velilerim 🌹
Eylül ayı içerisinde işlediğimiz konumuz
İnsan ve insanın yaratılışı
İnsanın yaratılışını ve özelliklerini ayetlerden hareketle tefekkür ederek sorgulayabilme
a) İnsanın yaratılışı ve özellikleri ile ilgili merak ettiklerini tanımlar.
b) İnsanın yaratılışına ve özelliklerine dair sorular sorar.
c) İnsanın yaratılışına ve özelliklerine dair İslam’ın kaynaklarından bilgiler toplar.
ç) İnsanın yaratılışına ve özelliklerine dair topladığı bilgileri değerlendirir.
d) İnsanın yaratılışına ve özelliklerine dair çıkarımlarda bulunur
Kübra Uysal 25 Eylül 2024
9. Sınıflarda
1.1.Kimya Hayattır Ünitesinin
a) Günlük Hayatta Kimya
b) Kimyasal Maddelerin Kullanımı ve Güvenlik
c) Kimyanın Alt Disiplinleri
d) Kimya Alanında Kariyer Olanakları konuları ve
1.2. Atomdan Periyodik Tabloya Ünitesinin
a) Atom Teorileri ve Atomun Yapısı
b) Atom Orbitalleri ve Elektron Dizilimi
c) Periyodik Tabloda Yer Bulma
d) Periyodik Özellikler konuları anlatıldı.
Bu ünitelere ait konular ile ilgili örnekler çözülüp konuların pekiştirilmesi sağlandı. Ayrıca her üniteye ait konular ile ilgili ödevler verildi ve dersin daha kalıcı olması sağlandı.
Gökçe Taşkın / Rabia Zoroğlu - İngilizce 26 Eylül 2024
Eylül ayında Focus 1 kitabımızdaki tekrar ünitesi ve birinci ünite tamamlandı. Tekrar ünitesinde alfabe ve renklerden başlanarak hızlıca geçmiş konuların üzerinden geçildi. Saatler tekrar edildi. Sınıf içinde bolca dinleme ve konuşma aktiviteleri yapıldı. Ayrıca alıştırma kağıtları çözülerek dilbilgisi konuları pekiştirildi. 1. Ünite sonunda da öğrencilere öğrenilen dilbilgisi konularından Quiz yapıldı.
ÖZCAN KARABAĞ. matematik 27 Eylül 2024
Üslü sayılar konusu bitirildi.Köklü sayılarda dört işlem konusuna devam ediliyor.
EZGİ ÇAKIR / EDEBİYAT ÖĞRETMENİ 27 Eylül 2024
9. Sınıflarda 1. Ünite “Sözün İnceliği” konusu bitmiştir.Konu işlenirken örnek metinlerden yararlanılmıştır.Şiir çalışması yapılmış ve öğrencilere memleket konulu şiir yazdırılmıştır.Söz sanatları öğretilmiş ve bunlarla ilgili etkinlik yapılmıştır.Ayrıca kitap okuma saati de uygulanmıştır.
Songül Ceran Biyoloji Öğretmeni 27 Eylül 2024
Eylül ayı biyoloji ders içeriğinde ; Biyolojideki dönüm noktalarının insan hayatına katkıları üzerinde duruldu. Biyolojideki dönüm noktalarının insan hayatına katkılarıyla ilgili öğrendiği ve topladığı bilgilerin doğruluğu değerlendirildi ve topladığı bilgiler üzerinden çıkarım yapmaları amaçlandı. Öğrenciler tarafından bilim insanlarının isimlerinin öğrenilmesi ve hatırlanması noktasında zorlandığı görüldü. Bu neden ile öğrencilerden konuyu düzenli tekrar etmeleri beklenilmektedir.
Samiye YILDIRIM/ Tarih Öğretmeni 28 Eylül 2024
Eylül ayı Tarih dersi içinde, “Geçmişin İnşa Süreci” ünitesinde, tarih öğrenmenin faydaları, tarihin doğası, Tarihsel bilginin üretim süreci, tarih yazımında ve araştırmada dijitalleştirme konuları işlendi.
Orhan Demir Beden Eğitimi Öğretmeni 29 Eylül 2024
el ayak koordinasyonunu geliştirme antrenmanlari yapildi. hafızayı sporla birleştiren oyunlar oynandı. Tüm sınıf ayni anda ritmik hareketlere yer verildi. çeşitli eğitsel oyunlarla (tabak kapmaca, çember içinden gecme, daire şeklinde yakan top, taş kağıt makas oyunu vb.) çocukların yarisma duygusu sağlandı. derslerde sıra olma sağa sola dönme rahat hazır ol gibi komutlar verilip uygulandı.
Sibel Erkan 29 Eylül 2024
Sirtaki-Harmandalı
Ritim çalışmaları yapıldı.
Adım çalışmaları yapıldı ve müzik eşliğinde çalışıldı.
Duruş ve poz çalışmaları yapıldı.
Coğrafya Öğretmeni Handan Tepe 29 Eylül 2024
9. Sınıf Coğrafya dersi Eylül ayı içeriğinde; Coğrafyanın tanımı ve bölümleri, gelişimi konuları işlendi. Harita Bilgisi konusuna giriş yapıldı.
9.sınıflarda konularımıza fizik bilimine giriş ile başladık. Fiziğin alt dalları ve fiziğin diğer disiplinlerle ilişkisi anlatıldı. Soru cevap ile konu pekiştirildi. Öğrencinin, fiziğin doğa bilimi olduğunu kavraması sağlandı. Çevremizdeki doğa olaylarınının fizik ile açıklanmaya çalışıldığı örneklerle anlatildı.
Kıymetli velilerim 🌹
Eylül ayı içerisinde işlediğimiz konumuz
İnsan ve insanın yaratılışı
İnsanın yaratılışını ve özelliklerini ayetlerden hareketle tefekkür ederek sorgulayabilme
a) İnsanın yaratılışı ve özellikleri ile ilgili merak ettiklerini tanımlar.
b) İnsanın yaratılışına ve özelliklerine dair sorular sorar.
c) İnsanın yaratılışına ve özelliklerine dair İslam’ın kaynaklarından bilgiler toplar.
ç) İnsanın yaratılışına ve özelliklerine dair topladığı bilgileri değerlendirir.
d) İnsanın yaratılışına ve özelliklerine dair çıkarımlarda bulunur
9. Sınıflarda
1.1.Kimya Hayattır Ünitesinin
a) Günlük Hayatta Kimya
b) Kimyasal Maddelerin Kullanımı ve Güvenlik
c) Kimyanın Alt Disiplinleri
d) Kimya Alanında Kariyer Olanakları konuları ve
1.2. Atomdan Periyodik Tabloya Ünitesinin
a) Atom Teorileri ve Atomun Yapısı
b) Atom Orbitalleri ve Elektron Dizilimi
c) Periyodik Tabloda Yer Bulma
d) Periyodik Özellikler konuları anlatıldı.
Bu ünitelere ait konular ile ilgili örnekler çözülüp konuların pekiştirilmesi sağlandı. Ayrıca her üniteye ait konular ile ilgili ödevler verildi ve dersin daha kalıcı olması sağlandı.
Eylül ayında Focus 1 kitabımızdaki tekrar ünitesi ve birinci ünite tamamlandı. Tekrar ünitesinde alfabe ve renklerden başlanarak hızlıca geçmiş konuların üzerinden geçildi. Saatler tekrar edildi. Sınıf içinde bolca dinleme ve konuşma aktiviteleri yapıldı. Ayrıca alıştırma kağıtları çözülerek dilbilgisi konuları pekiştirildi. 1. Ünite sonunda da öğrencilere öğrenilen dilbilgisi konularından Quiz yapıldı.
Üslü sayılar konusu bitirildi.Köklü sayılarda dört işlem konusuna devam ediliyor.
9. Sınıflarda 1. Ünite “Sözün İnceliği” konusu bitmiştir.Konu işlenirken örnek metinlerden yararlanılmıştır.Şiir çalışması yapılmış ve öğrencilere memleket konulu şiir yazdırılmıştır.Söz sanatları öğretilmiş ve bunlarla ilgili etkinlik yapılmıştır.Ayrıca kitap okuma saati de uygulanmıştır.
Eylül ayı biyoloji ders içeriğinde ; Biyolojideki dönüm noktalarının insan hayatına katkıları üzerinde duruldu. Biyolojideki dönüm noktalarının insan hayatına katkılarıyla ilgili öğrendiği ve topladığı bilgilerin doğruluğu değerlendirildi ve topladığı bilgiler üzerinden çıkarım yapmaları amaçlandı. Öğrenciler tarafından bilim insanlarının isimlerinin öğrenilmesi ve hatırlanması noktasında zorlandığı görüldü. Bu neden ile öğrencilerden konuyu düzenli tekrar etmeleri beklenilmektedir.
Eylül ayı Tarih dersi içinde, “Geçmişin İnşa Süreci” ünitesinde, tarih öğrenmenin faydaları, tarihin doğası, Tarihsel bilginin üretim süreci, tarih yazımında ve araştırmada dijitalleştirme konuları işlendi.
el ayak koordinasyonunu geliştirme antrenmanlari yapildi. hafızayı sporla birleştiren oyunlar oynandı. Tüm sınıf ayni anda ritmik hareketlere yer verildi. çeşitli eğitsel oyunlarla (tabak kapmaca, çember içinden gecme, daire şeklinde yakan top, taş kağıt makas oyunu vb.) çocukların yarisma duygusu sağlandı. derslerde sıra olma sağa sola dönme rahat hazır ol gibi komutlar verilip uygulandı.
Sirtaki-Harmandalı
Ritim çalışmaları yapıldı.
Adım çalışmaları yapıldı ve müzik eşliğinde çalışıldı.
Duruş ve poz çalışmaları yapıldı.
9. Sınıf Coğrafya dersi Eylül ayı içeriğinde; Coğrafyanın tanımı ve bölümleri, gelişimi konuları işlendi. Harita Bilgisi konusuna giriş yapıldı.