Sitemizi geliştirmek, kullanıcı memnuniyetini ve güvenliğini artırmak amacıyla sitemizde çerez (cookie) konumlandırmaktayız. Sitemizde gezinmeye devam etmeniz halinde, cihazınızdaki çerezlere erişebileceğimizi de kabul ediyorsunuz. Ayrıntılı bilgiye ve çerezleri engelleme yöntemlerine
buradan ulaşabilirsiniz.
İman ve İmanın Mahiyeti
İman ve imanın mahiyetiyle ilgili konuları sorgulayabilme
a) İman ve imanın mahiyetiyle ilgili merak ettiği konuları tanımlar.
b) İman ve imanın mahiyetini anlayabilmek için sorular sorar.
c) İman ve imanın mahiyeti hakkında bilgi toplar.
ç) İman ve imanın mahiyeti hakkında toplanan bilgileri değerlendirir.
d) İman ve imanın mahiyeti hakkında toplanan bilgiler üzerinde çıkarım yapar.
İslam’da İman Esasları
İslam’ın iman esaslarını ayet ve hadisler bağlamında özetleyebilme
a) Ayet ve hadislerden hareketle İslam’ın iman esaslarına çözümleme yapar.
b) Ayet ve hadislerden hareketle iman esaslarını sınıflandırır.
c) Ayet ve hadislerden hareketle iman esaslarını açıklar.
Anlam Arayışı temasında ele alınan metinlerde okumayı yönetebilme
Ses olayları konu anlatımı ve ses olaylarıyla ilgili etkinlikler
1.2. Atomdan Periyodik Tabloya;
Atom Teorileri ve Atomun Yapısı
Atom Orbitalleri ve Elektron Dizilimi
Periyodik Tabloda Yer Bulma
Periyodik Özellikler
2.Ünite: ÇEŞİTLİLİK
2.1. Etkileşimler
Metalik Bağ
İyonik Bağ
konuları anlatıldı. Anlatılan konular ile ilgili pekiştirmeye yönelik sorular çözüldü. Anlatılan konular ile ilgili soru kitapçığından ödevler verildi.
Kasım ayı içinde Fizik yıllık planlarına uygun olarak skaler ve vektörel büyüklükler örneklerle açıklandı. Konuyla ilgili sorular çözüldü.
Vektörlerin toplanmasında uç uca ekleme yöntemi anlatıldı. Soru çözümleri yapıldı. Ev ödevleri ile öğrencinin konuyu pekiştirmesi amaçlandı.
Fonksiyon ve çeşitleri,doğrusal fonksiyonların grafiklerinin çizimi anlatıldı.
Kasım ayı İngilizce derslerinde FOCUS 1 kitabımızın 4. Ünitesi tamamlanmıştır. Bu ünitemizde öğrenciler dilbilgisi konusu olarak sıfatlar ve zarfların karşılaştırma derecelerini ve üstünlük derecelerini öğrendiler. Aynı zamanda zorunluluk ve gereklilik ifade etmek için kullanılan “have to” “don’t have to” kalıplarını kullanmayı öğrendiler. Sınıf içinde konuları pekiştirmek için çalışma kağıtları çözüldü ve öğrencilerle birlikte değerlendirildi. Aynı zamanda skills derslerinde What a World 2 kitabımızın 3. Ünitesi işlendi ve kelime çalışmaları yapıldı. İnteraktif etkinliklerle öğrenilen kelimeler pekiştirildi.
Kasım ayı içerisinde; Dijitalleşmenin tarih araştırma ve yazımının dönüşümüne etkisini değerlendirebilme, Dijitalleşmenin tarih araştırma ve yazımının dönüşümüne etkisini değerlendirebilme, Tarım Devrimi’nin Eski Çağ medeniyetlerindeki yerleşmeye ve ekonomik faaliyetlere etkisini değerlendirebilme konuları işlendi. Çeşitli oyun ve testlerle konular pekiştirildi.
Kasım ayı Biyoloji ders içeriğinde öğrenciler tarafından ; Bilimsel araştırmaların bilim etiğine uygunluğu ile ilgili bilgi toplama öğrenildi. Belirlediği araçları kullanarak bilimsel araştırmaların bilim etiğine uygunluğu ile ilgili bilgilere ulaşır.
Çevresindeki canlıların özelliklerini bilimsel olarak gözlemleyebilme , Canlıların özellikleri arasındaki benzerlik ve farklılıkları belirlemek üzere yaptığı gözlemlerden yararlanarak veri toplayıp topladığı verileri kaydettiler. Gözlemlediği canlıların özelliklerindeki farklılıkları ortaya koyarak canlıların ortak özellikleri öğrenildi.
Kasım ayı 9. Sınıflar coğrafya dersi içeriğinde harita çizme yöntemleri anlatılarak uygulamalar yapıldı. Sorularla konu pekiştirildi. Ölçek kullanma ve kavramının önemine değinildi. Türkiye’nün matematik konumunun sonuçlarına geçildi.
Eğitsel oyunlar oynandı. Sıçrama hareketleri yapıldı. Bacak çalıştırıcı antrenmanlar yapıldı.