Sitemizi geliştirmek, kullanıcı memnuniyetini ve güvenliğini artırmak amacıyla sitemizde çerez (cookie) konumlandırmaktayız. Sitemizde gezinmeye devam etmeniz halinde, cihazınızdaki çerezlere erişebileceğimizi de kabul ediyorsunuz. Ayrıntılı bilgiye ve çerezleri engelleme yöntemlerine
buradan ulaşabilirsiniz.
Dinî anlayış ve kültürümüzün oluşmasında etkili olan bazı şahsiyetleri tanır.
Milletimizin İslam Anlayışının Oluşmasında Etkili Olan Bazı şahsiyetler tanır.
Nisâ suresi 69. ayette verilen mesajları değerlendirir.
Gençlik ve Değerler eğitimi ilgili örf adet ve dinimizde önem arz eden ve ahlakımıza katkı sağlayan değerlerimizi tanır.
Allah ve insan ilişkisini tanır ve irtibat yollarının öneminin farkındalığına varır.
Konuların pekişmesi amaçlı soru çözümleri yapılır.
15-17 yüzyıl felsefesi genel özellikleri ve filozofların genel görüşleri verildi.
17. 18. yüzyıl felsefesi ünitesine geçildi.
Konuları pekiştirmek amacıyla çıkmış soruları çözüldü.
Aralık ayı coğrafya dersi içeriğinde haritalarda yer şekilleri gösterimi anlatıldı. İklim ve hava durumu anlatılarak sıcaklığın dağılışını etkileyen faktörler açıklandı. Basınç alanları, basınç dağılışını etkileyen faktörlerle birlikte anlatılarak rüzgar konusuna giriş yapıldı. Rüzgar türlerinden sürekli rüzgarlar alt başlığı tamamlandı.
Conjunctions konusu anlatılıp, Ösym’deki önemi vurgulandı. İlgili pekiştirme testleri (Grammar Test 21-25 & Progress Test 5) açıklanarak çözüldü. Relative Clause konusu anlatıldı ve Ösym’de karşımıza çıkacak soru tipleri üzerinden örnekler verildi. Konu ile alaklı pekiştirme testleri (Grammar Test 26-27) sınıf içerisinde çözüldü. Skills Test 4-5 (100 soru) sınıf içerisinde, yanlışlara odaklanarak çözüldü. Consolidation 2-3 (90 soru) öğrencilerin hatalarını görebilmeleri adına süre verilerek çözüldü. Activity Journal 2 dergisi (238 soru) sınıf içerinde bitirildi. Activity Journal 3 dergisi ilk 100 soru sınıf içerisinde yapıldı, devam ediliyor.
12. sınıflarda aralık ayı içeriğinde;
Problemler konusuna ait çıkmış sınav soruları çözüldü.
Böylece konuyla ilgili pekiştirme yapıldı.
Ödevlendirmeler verildi.
Hareket problemleri konusunda zorlandıklarından hareket problemleri çıkmış sınav soruları ayrıca çözüldü.
8. Fasikül mantık ve kümeler ünitesi ile başladık.
Önermeler, açık önerme ve niceleyiciler alt başlıkları işlendi.
Ödevlendirmeler verildi.
Kümelere geçiş yapıldı.
Kümeler ile ilgili temel kavramlar.
Alt küme sayısı, kümelerde kesişim ve birleşim özellikleri incelendi.
Paragrafta Anlam
Anlatım Biçimleri
Anlatım Özellikleri
Düşünceyi Geliştirme Yolları
Paragrafta anlam, başlık, yapı, anlatım biçimleri ve özellikleri, düşünceyi geliştirme yolları arasındaki ilişkileri kavrama ve yorumlama çalışmaları yapıldı. TYT de sorulmuş paragraf soru örnekleri çözüldü.
Eğitsel oyunlar oynandı. Yanaşık düzen eğitimine bağlı olarak, tek kol, çift kol, dirsek temas aralığı hizaya gelmeler gösterildi, yine aynı eğitim altında sıra açıl/ sıra kapan gösterildi.