Mecaz anlam, gerçek anlam, terim anlam, zıt anlamlı sözcükler açıklandı. Wordwall etkinlikleri ve fasikül etkinlikleri üzerinden konunun pekiştirilmesi sağlandı.
Okuma derslerinde okuma etkinliği yapıldı.
Dil bayramı haftasında “Türkçesi Varken” temalı etkinlikler yapıldı.
Tişört tasarlama yarışması düzenlendi.
Samiye YILDIRIM/ Sosyal Bilgiler Öğretmeni 28 Eylül 2024
Sosyal Bilgiler dersinde; “Birey ve Toplum” ünitesinde, hangi grupta hangi rolüm var, ortak değerler, bir arada yaşamak, hak, sorumluluk ve özgürlük, Orta Asya’da kurulan ilk Türk devletleri konuları işlenmiş olup, konuyu pekiştirmek için dramalaştırılmış oyunlar, etkinlikler ve testler çözüldü.
Sezinur Çalık Matematik 29 Eylül 2024
Matematik dersinde bir doğal sayının tekrarlı çarpımı üslü ifade olarak belirtildi. İşlem önceliğini dikkate alarak 4 işlem gerektiren problemleri çözdük. Ortak çarpan parantezine alma ve dağılma özelliğini öğrenerek ilgili örnekleri inceledik.
Beyza Demirci - İngilizce Öğretmeni 29 Eylül 2024
İngilizce dersinde başlangıç ünitesi “Welcome to New Park” bitirildi ve 1. ünite “Tech Check” bitirildi. Başlangıç ünitesinde bulunan “There is/are with some/any, Possessive adjectives and possessive ’s, Present Simple with adverbs of frequency, Present Continuous, Was/were, there was/were, Past Simple: regular verbs” gramer konuları işlenirken kelime bilgisi olarak “Activities and interests, Home and furniture, Jobs, Everyday activities, Clothes and accessories, Countries and languages” üzerinde duruldu. Birinci ünitede bulunan “Present Simple and Present Continuous, state verbs, Verb + -ing, verb + to-infinitive” gramer yapıları anlatıldı. Ünite içerisinde aynı zamanda “Technology, Using technology, Social media, Opposites, Time” kelimelerini inceledik. Konuları pekiştirmek amacıyla sınıfta kitap dışı etkinlikler yapıldı.
Sümeyye Sarıhan / Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretmeni 29 Eylül 2024
Din kültürü dersinde Peygamber ve ilahi kitap ünitesinden; Allah’ın elçileri peygamberler, peygamberlerin görev ve özellikleri, peygamberler insanlar için en güzel örnektir konuları işlendi
Orhan Demir Beden Eğitimi Öğretmeni 29 Eylül 2024
Tüm öğrencilerimizin sene başı boy-kilo-kas kuvveti- kas dayanıklılığı ölçümleri yapıldı.El ayak koordinasyonunu geliştirme antrenmanları yapıldı. Hafızayı sporla birleştiren oyunlar oynandı. Tüm sınıf aynı anda ritmik hareketlere yer verildi. Çeşitli eğitsel oyunlarla (tabak kapmaca, çember içinden gecme, daire şeklinde yakan top, taş kağıt makas oyunu vb.) çocukların yarışma duygusu sağlandı. Derslerde sıra olma sağa sola dönme rahat hazır ol gibi komutlar verilip uygulandı.
Dilan Tuğrul Koç-Fen Bilimleri Öğretmeni 29 Eylül 2024
Güneş sistemindeki gezegenlerin sıralaması ve gezegenlerin temel özelliklerine değinildi. Konunun daha iyi anlaşılması için konu ile ilgili şarkı açıldı.
Meteor, göktaşı, asteroit kavramlarından bahsedildi.
Konular ile ilgili etkinlikler testler çözüldü.
Güneş ve Ay tutulmasının nasıl oluştuğunu tahmin etmeleri istendi. Tutulmalar ile ilgili video izlendi. Etkinlikler ve test çözüldü.
Konular sonunda geçmiş konularla ilgili hatırlatma ve karışık test çözüldü.
Bilişim Teknolojileri 29 Eylül 2024
Eylül ayı Bilişim Teknolojileri ve Yazılım ders içeriğinde: Öğrenciler dijital vatandaşlık uygulamalarının kullanım amaçlarını ve önemini kavradı. Algoritma kavramı öğrenildi. Algoritmanın işlem adımlarından oluştuğunu fark ederek, algoritmanın işlem adımlarının sırasının önemini kavradılar.
Mert Emre Yıldız - Müzik Öğretmeni 30 Eylül 2024
Porte, sol anahtarı ve porte üzerindeki notaların yerleri çalışıldı. Ses egzersizleri ve ritim çalışmaları yapıldı.
Sibel Erkan Dans Eğitmeni 30 Eylül 2024
Müzikalite çalışmaları yapıldı.
Duruş ve poz çalışmaları yapıldı.
Yeni adım çalışmaları yapılarak müzik eşliğinde tekrarlandı.
Gizem Kaptan - görsel sanatlar öğretmeni 30 Eylül 2024
öğrencilerimiz hem eğlenceli hem de teknik çalışmalar yaparak yaratıcılıklarını geliştirdiler. İlk olarak, öğrencilerle birlikte Grafiti çalışması gerçekleştirdik. Her öğrenci kendi ismini farklı yazı stilleriyle kağıt üzerinde grafiti tarzında yazdı. Bu çalışma sırasında öğrenciler, tipografi ve yazı tasarımı üzerine düşünme fırsatı buldular.
Ayrıca, Doodle Art çalışması yaptık. Serbest ve yaratıcı çizimlerle dolu bu çalışma, öğrencilerin çizim yaparken hayal güçlerini serbest bırakmalarını sağladı. Çizimlerinde farklı desenler, şekiller ve semboller kullanarak kendilerini ifade ettiler.
Mecaz anlam, gerçek anlam, terim anlam, zıt anlamlı sözcükler açıklandı. Wordwall etkinlikleri ve fasikül etkinlikleri üzerinden konunun pekiştirilmesi sağlandı.
Okuma derslerinde okuma etkinliği yapıldı.
Dil bayramı haftasında “Türkçesi Varken” temalı etkinlikler yapıldı.
Tişört tasarlama yarışması düzenlendi.
Sosyal Bilgiler dersinde; “Birey ve Toplum” ünitesinde, hangi grupta hangi rolüm var, ortak değerler, bir arada yaşamak, hak, sorumluluk ve özgürlük, Orta Asya’da kurulan ilk Türk devletleri konuları işlenmiş olup, konuyu pekiştirmek için dramalaştırılmış oyunlar, etkinlikler ve testler çözüldü.
Matematik dersinde bir doğal sayının tekrarlı çarpımı üslü ifade olarak belirtildi. İşlem önceliğini dikkate alarak 4 işlem gerektiren problemleri çözdük. Ortak çarpan parantezine alma ve dağılma özelliğini öğrenerek ilgili örnekleri inceledik.
İngilizce dersinde başlangıç ünitesi “Welcome to New Park” bitirildi ve 1. ünite “Tech Check” bitirildi. Başlangıç ünitesinde bulunan “There is/are with some/any, Possessive adjectives and possessive ’s, Present Simple with adverbs of frequency, Present Continuous, Was/were, there was/were, Past Simple: regular verbs” gramer konuları işlenirken kelime bilgisi olarak “Activities and interests, Home and furniture, Jobs, Everyday activities, Clothes and accessories, Countries and languages” üzerinde duruldu. Birinci ünitede bulunan “Present Simple and Present Continuous, state verbs, Verb + -ing, verb + to-infinitive” gramer yapıları anlatıldı. Ünite içerisinde aynı zamanda “Technology, Using technology, Social media, Opposites, Time” kelimelerini inceledik. Konuları pekiştirmek amacıyla sınıfta kitap dışı etkinlikler yapıldı.
Din kültürü dersinde Peygamber ve ilahi kitap ünitesinden; Allah’ın elçileri peygamberler, peygamberlerin görev ve özellikleri, peygamberler insanlar için en güzel örnektir konuları işlendi
Tüm öğrencilerimizin sene başı boy-kilo-kas kuvveti- kas dayanıklılığı ölçümleri yapıldı.El ayak koordinasyonunu geliştirme antrenmanları yapıldı. Hafızayı sporla birleştiren oyunlar oynandı. Tüm sınıf aynı anda ritmik hareketlere yer verildi. Çeşitli eğitsel oyunlarla (tabak kapmaca, çember içinden gecme, daire şeklinde yakan top, taş kağıt makas oyunu vb.) çocukların yarışma duygusu sağlandı. Derslerde sıra olma sağa sola dönme rahat hazır ol gibi komutlar verilip uygulandı.
Güneş sistemindeki gezegenlerin sıralaması ve gezegenlerin temel özelliklerine değinildi. Konunun daha iyi anlaşılması için konu ile ilgili şarkı açıldı.
Meteor, göktaşı, asteroit kavramlarından bahsedildi.
Konular ile ilgili etkinlikler testler çözüldü.
Güneş ve Ay tutulmasının nasıl oluştuğunu tahmin etmeleri istendi. Tutulmalar ile ilgili video izlendi. Etkinlikler ve test çözüldü.
Konular sonunda geçmiş konularla ilgili hatırlatma ve karışık test çözüldü.
Eylül ayı Bilişim Teknolojileri ve Yazılım ders içeriğinde: Öğrenciler dijital vatandaşlık uygulamalarının kullanım amaçlarını ve önemini kavradı. Algoritma kavramı öğrenildi. Algoritmanın işlem adımlarından oluştuğunu fark ederek, algoritmanın işlem adımlarının sırasının önemini kavradılar.
Porte, sol anahtarı ve porte üzerindeki notaların yerleri çalışıldı. Ses egzersizleri ve ritim çalışmaları yapıldı.
Müzikalite çalışmaları yapıldı.
Duruş ve poz çalışmaları yapıldı.
Yeni adım çalışmaları yapılarak müzik eşliğinde tekrarlandı.
öğrencilerimiz hem eğlenceli hem de teknik çalışmalar yaparak yaratıcılıklarını geliştirdiler. İlk olarak, öğrencilerle birlikte Grafiti çalışması gerçekleştirdik. Her öğrenci kendi ismini farklı yazı stilleriyle kağıt üzerinde grafiti tarzında yazdı. Bu çalışma sırasında öğrenciler, tipografi ve yazı tasarımı üzerine düşünme fırsatı buldular.
Ayrıca, Doodle Art çalışması yaptık. Serbest ve yaratıcı çizimlerle dolu bu çalışma, öğrencilerin çizim yaparken hayal güçlerini serbest bırakmalarını sağladı. Çizimlerinde farklı desenler, şekiller ve semboller kullanarak kendilerini ifade ettiler.