6A Sınıfı Kasım Ayı Bülteni

This Post Has 9 Comments

  1. Din Kültürü Ve Ahlak Bilgisi Öğretmeni Aysun Genççakır

    İhlas suresini tanır ve anlamını söyler
    Hz Adem as tanır
    Hz Adem as hayatını konu alan
    slayt izler
    Namaz ibadeti mahiyeti ve önemini anlar
    Ulu Önder Atatür Haftası konusu ve önemini kavrar ve anlar
    Namaz çeşitlerini tanır

  2. Türkçe Öğretmeni Zuhal Aydın

    Kasım ayında Sözcükte Yapı konusu işlendi. Sözcükte kök bulma, sözcüğü eklerine ayırma, eklerim çekim eki mi yapım eki mi olduğunu ayırt etme üzerinde duruldu. Kök ve Gövde ayrımı yapıldı. Basit, Türemiş ve Birleşik sözcük konusu işlendi. Konu ile ilgili pekiştirme etkinlikleri yapıldı. Ayrıca metin okuma ve metinle ilgili soru cevaplandırma etkinlikleri yapıldı. Dersimizde konu tekrarı açısından yaprak testler dağıtıldı ve çözüldü. Yapamadıkları sorular üzerinde duruldu. Büyük Atatürk’ten Küçük Öyküler-2 kitabı ile ilgili görevlendirmeler dağıtıldı, öğrenciler görevlerini yapıp teslim etti. Öğrencilerin topluluk önünde kendilerini ifade etmeleri yönünde motivasyon kazanmaları için törenlerde görevler alması dersimiz açısından da öncelikli hedeflerimizden. Özellikle 10 Kasım Atatürk’ü Anma Günü ve 24 Öğretmenler Günü için görevlendirmeler yapıldı ve öğrenciler istekli bir şekilde törende şiirlerini okudu, oratoryolarını gerçekleştirdi.

  3. Deniz Aksakal

    Değerli velilerimiz,Kasım ayında öğrencilerimizle asal sayılar,çarpan algoritması,bir tam sayıyı üslü şekilde ifade etme ,bir tam sayının çarpanları ve kümeler konularını bitirdik.Öğrencilerimizin derse katılımı çok iyi.Yeni nesil uzun ve mantık içeren sorularda zorlanabiliyorlar .Bu da çok doğal.Branşlar arası senkronize şekilde özellikle Türkçe derslerine önem vermelerini vurguluyorum.Zira okuduğunu anlama ve yorumlama yeni nesil sorularda çok önemli.Sizlerden ricam düzenli okuma alışkanlığını sizler de evde kitap okuyarak pekiştirmeniz.Akademik olarak çok yol kat ettik.Konular çoğunluk anlaşılmadan geçilmiyor.Sevgiler.
    Matematik Öğretmeni
    Deniz Aksakal

  4. Gökçe Taşkın

    Kasım ayında Karşılaştırma Sıfatları ve Sayılabilen/Sayılamayan isimler dilbilgisi konuları ayrıntılı olarak işlendi. Film türleri ve televizyon hakkındaki kelimeler öğrenildi. Sınıf içinde konuları pekiştirmek adına aktiviteler yapıldı. Karşılıklı konuşma/drama çalışmaları yapıldı. Native öğretmenimiz her cuma konuşma dersleri yaparak öğrencilere öğrendiklerini kullanma fırsatı tanımış oldu.

  5. Salih Şahin

    Kasım ayı içerisinde E-vatandaşlık konularını işledik. Bilişim teknolojilerinin kullanımında gizlilik ve güvenlik konularına değindik. Öğrenciler örnekler vererek açıkladı. Bilişim teknolojilerinde Dijital tehlikelerden bahsettik günlük hayatta nerelerde karşımıza çıkar bunun için nasıl önlemler almalıyız bunları maddeler halinde sıraladık.

  6. SEMA SAĞLAM

    KÜLTÜR VE MİRAS
    SB.6.2.1. Orta Asya’da kurulan ilk Türk devletlerinin coğrafi, siyasal, ekonomik ve kültürel özelliklerine ilişkin çıkarımlarda bulunur.
    SB.6.2.2. İslamiyet’in ortaya çıkışını ve beraberinde getirdiği değişimleri yorumlar.
    SB.6.2.3. Türklerin İslamiyet’i kabulleri ile birlikte siyasi, sosyal ve kültürel alanlarda meydana gelen değişimleri fark eder.
    SB.6.2.4. Türklerin Anadolu’yu yurt edinme sürecini XI ve XIII. yüzyıllar kapsamında analiz eder.
    SB.6.2.5. Tarihî ticaret yollarının toplumlar arası siyasi, kültürel ve ekonomik ilişkilerdeki rolünü açıklar.

  7. Songül Ceran

    Kasım ayı Fen Bilimleri ders içeriğinde Dolaşım Sistemi ve Boşaltım Sistemi konuları bitirildi. Önceki sistemlerin konu tekrarı yapıldı. Dolaşım sistemi konusu içerisinde Büyük Kan Dolaşımı ve Küçük Kan Dolaşımı üzerinde duruldu. Boşaltım Sisteminde ise boşalıma yardımcı organların görevleri üzerinde duruldu. Öğrencilerden sistemleri Düzenli olarak tekrar etmeleri beklenmektedir.

  8. Kara kalem, kuru boya, gazlı kalem, suluboya gibi boya malzemeleri kullanılarak, serbest çalışmalar ve manzara çalışmaları yapıldı. 10 kasım için resimler hazırlandı.

  9. Eren Can Temel (İngilizce)

    Comperative ve Superlative konularını işleyerek, insanlar ve nesneler arasında karşılaştırma yapmayı öğrendik. Bu amaçla 60’dan fazla sıfat kelimesinin anlamları üzerinde çalıştık, bu keliemelerin comperative ve superlative hallerini içeren bir de sözlü olduk. Countable/uncountable konusuna giriş yaparak, nesneleri sayılabilme özelliğine göre sınıflandırmayı öğrendik.

Bir cevap yazın