Sitemizi geliştirmek, kullanıcı memnuniyetini ve güvenliğini artırmak amacıyla sitemizde çerez (cookie) konumlandırmaktayız. Sitemizde gezinmeye devam etmeniz halinde, cihazınızdaki çerezlere erişebileceğimizi de kabul ediyorsunuz. Ayrıntılı bilgiye ve çerezleri engelleme yöntemlerine
buradan ulaşabilirsiniz.
Basketbol dersine giriş yapıldı. Göğüs pas, banus pas, baş üstü pas gösterildi. Basketbol temel duruş olan “stance oturuş” öğretildi. Ball healding çalışması yapıldı. Basketbol topu ile çıkışlar (drill) gösterildi. Eğitsel oyunlar oynandı. Çocuklara serbest zaman tanındı.
Kasım ayı içerisinde; Türklerin İslamiyet’i kabulleri ile birlikte siyasi, sosyal ve kültürel alanlarda meydana gelen değişimler, Türklerin Anadolu’yu yurt edinme sürecini XI ve XIII. yüzyıllar kapsamında kavrama, . Tarihî ticaret yollarının toplumlar arası siyasi, kültürel ve ekonomik ilişkilerdeki rolü konuları işlendi. Çeşitli testler oyunlarla konular pekiştirildi.
İngilizce dersinde Kasım ayında “Tasty Treats” ünitemizden devam edildi. “Present Perfect” ile “ever, never, just, already ve yet” kalıpları, daha sonra “Present Perfect” ile “for ve since” farkı ve Present Perfect ile Past Simple zamanlarının farkları anlatılmıştır. Bu gramer konularına ek kelime bilgisi olarak “Food, Cooking ve Flavours” üzerinde duruldu. Gramer konularını pekiştirmek amacıyla sınıfta kitap dışı etkinlikler interaktif yapıldı. Kelime bilgimizi taze tutmak amacıyla derslerde öğrencilerin hazırladığı kelime kutularından kelime tekrarları yaptırıldı. Reading Power uygulaması üzerinde okuma-anlama becerilerini geliştirmek amacıyla farklı metinler okunmuştur. Son olarak dinleme ve İngilizce telaffuz becerilerini geliştirmek adına İngilizce şarkılar dinlenmiştir.
Cümle yorumlama, cümle tamamlama konuları örnekler üzerinden açıklandı.
Örnek metinler üzerinden ana fikir ve konular tespit edildi.
Cümle oluştururken iş bildiren kelimenin ve işi yapan kişinin birbiriyle uyumlu (özne-yüklem) olması gerektiği sezdirildi.
Okuma kitapları sunumları gerçekleştirildi yeni kitaba geçildi.
Kan grupları arasındaki alışveriş ve kan bağışının önemi açıklandı. Solunum sistemi yapı ve organların görevleri modeller üzerinde açıklandı etkinlikler çözüldü. Boşaltım sistemi yapı ve organların görevleri modeller üzerinde açıklandı etkinlikler çözüldü. Bir cisme etki eden kuvvetin yönünü doğrultusu ve büyüklüğü açıklandı etkinlikler çözüldü.
Matematik dersinde iki sayının ortak katları ve ortak bölenleri ile ilgili problemleri çözdük. Kümeler ünitesine giriş yaparak küme belirten ve belirtmeyen ifadelere örnek verdik. Küme gösterim yöntemlerini (venn şeması,ortak özellik,liste) inceledik. Kümelerin kesişimini ve birleşimini tanımladık, şekiller ile ifade ettik. Boş küme tanımını ve sembolünü yazdık. Tam sayılar ünitesinin girişinde tam sayıları tanıdık,sayı doğrusunda inceledik. Günlük hayattan örnekler ile negatif tam sayıları irdeledik.
Namaz ibadetinin önemi, namazın hazırlık şartları, kılınış şartları ve abdest konuları işlendi.
Ritim çalışmaları yapıldı.
Öğrendiğimiz adımlar tekrar edilerek müzik eşliğinde çalışıldı.
Yeni adım çalışmaları yapıldı.