7A Sınıfı Kasım Ayı Bülteni

This Post Has 10 Comments

  1. Din Kültürü Ve Ahlak Bilgisi Öğretmeni Aysun Genççakır

    Sübhaneke İhlas ,Fatiha suresini tanır ve anlamını söyler
    Hz İsa as ve hayatını
    Hz İsa as hayatını konu alan
    slayt izler
    Hac ibadeti mahiyeti ve önemini anlar
    Ulu Önder Atatür Haftası konusu ve önemini kavrar ve anlar

  2. Türkçe Öğretmeni Zuhal Aydın

    Kasım ayında Çekimli Fiil konusu işlendi. “İsim-fiil ayrımı, fiilde kök ve mastar, fiilde kip ve kişi, olumlu-olumsuz fiil, fiillerde soru” konuları üzerinde duruldu. Konu ile ilgili pekiştirme etkinlikleri yapıldı. Her öğrenci tahtaya kalkarak sürekli halde fiil çekimi yaptı. Fiil konusunun LGS için bir temel oluşturduğu ve bu sebeple çok önemli bir konu olduğu vurgulandı, öğrencilerin tamamı fiil konusunda oldukça iyi bir performans gösterdiler. Dersimizde konu tekrarı açısından yaprak testler dağıtıldı ve çözüldü. Yapamadıkları sorular üzerinde duruldu. Büyük Atatürk’ten Küçük Öyküler-2 kitabı ile ilgili görevlendirmeler dağıtıldı, öğrenciler görevlerini yapıp teslim etti. Öğrencilerin topluluk önünde kendilerini ifade etmeleri yönünde motivasyon kazanmaları için törenlerde görevler alması dersimiz açısından da öncelikli hedeflerimizden. Özellikle 10 Kasım Atatürk’ü Anma Günü ve 24 Öğretmenler Günü için görevlendirmeler yapıldı ve öğrenciler istekli bir şekilde törende şiirlerini ve yazılarını okudu, tören sunumunu gerçekleştirdi.

  3. Deniz Aksakal

    Değerli velilerimiz,öğrencilerimizle Kasım ayında rasyonel sayıların gösterimi,rasyonel sayılarla toplama -çıkarma,tamsayıların tekrarı konularını işledik.Tamsayılar konusu bitmiş olmasına rağmen hala işlemlerde güçlük çekmeleri öğrencilerimizin tekrar yapmayı ihmal etmeleriyle alakalı.Konuları ilerleyebilmemiz için geriye dönüşlerimizin olmaması gerekiyor.Bu konuda sizden ricam öğrencilerimize bolca tekrar yaptırmanız.Zira başarı düşecektir.Sevgiler
    Matematik Öğretmeni
    Deniz Aksakal

  4. Gökçe Taşkın

    Kasım ayında Gelecek Zaman dilbilgisi konusu ayrıntılı olarak işlendi. Future Tense ve Future Continuous Tense arasındaki farklar öğrenildi. Cümle yapısı,olumlu/olumsuz ve soru cümleleri üzerinde duruldu. Kelime bilgisi olarak meslekler öğrenildi. Sınıf içinde konuları pekiştirmek adına aktiviteler yapıldı. Karşılıklı konuşma/drama çalışmaları yapıldı. Native öğretmenimiz her cuma konuşma dersleri yaparak öğrencilere öğrendiklerini kullanma fırsatı tanımış oldu.

  5. Salih Şahin

    Kasım ayı içerisinde Mblock uygulaması ile yazdığımız kodları daha da geliştirdik. Sokak lambalarının çalışma prensibinden bahsettik.Gün ışığından yararlanarak lambaların nasıl yanıp söndüğünden bahsettik. LDR(Foto Direnç) kullanarak arduino uygulaması üzerinde gündüzleri sönen geceleri yanan sokak lambası uygulamasını gerçekleştirdik.

  6. SEMA SAĞLAM

    KÜLTÜR VE MİRAS
    SB.7.2.1. Osmanlı Devleti’nin siyasi güç olarak ortaya çıkış sürecini ve bu süreci etkileyen faktörleri açıklar.
    SB.7.2.2. Osmanlı Devleti’nin fetih siyasetini örnekler üzerinden analiz eder.
    SB.7.2.3. Avrupa’daki gelişmelerle bağlantılı olarak Osmanlı Devleti’ni değişime zorlayan süreçleri kavrar.
    SB.7.2.4. Osmanlı Devleti’nde ıslahat hareketleri sonucu ortaya çıkan kurumlardan hareketle toplumsal ve ekonomik değişim hakkında çıkarımlarda bulunur.
    SB.7.2.5. Osmanlı kültür, sanat ve estetik anlayışına örnekler verir.

  7. SEMA SAĞLAM

    KÜLTÜR VE MİRAS
    SB.7.2.1. Osmanlı Devleti’nin siyasi güç olarak ortaya çıkış sürecini ve bu süreci etkileyen faktörleri açıklar.
    SB.7.2.2. Osmanlı Devleti’nin fetih siyasetini örnekler üzerinden analiz eder.
    SB.7.2.3. Avrupa’daki gelişmelerle bağlantılı olarak Osmanlı Devleti’ni değişime zorlayan süreçleri kavrar.
    SB.7.2.4. Osmanlı Devleti’nde ıslahat hareketleri sonucu ortaya çıkan kurumlardan hareketle toplumsal ve ekonomik değişim hakkında çıkarımlarda bulunur.

  8. Songül Ceran

    Kasım ayı Fen Bilimleri ders içeriğinde Hücre Bölünme çeşitleri olan Mitoz ve Mayoz Bölünmenin özelliklerı öğrenildi. Özellikle hücre bölünmelerinin şema üzerinde gerçekleşme sıralaması üzerinde duruldu. Bölünme çeşitlerinin karşılaştırmalı olarak farkları tekarı yapıldı. Mayoz bölünmenin canlılar için önemi üzerinde ayrıca duruldu. Öğrencilerden düzenli konu tekrarı yapmalrı beklenmektedir.

  9. Kara kalem, kuru boya, gazlı kalem, suluboya gibi boya malzemeleri kullanılarak, serbest çalışmalar ve manzara çalışmaları yapıldı. 10 kasım için resimler hazırlandı.

  10. Eren Can Temel (İngilizce)

    Will ve Going to kullanılan Future Tense’leri ve Present Continuous/Present Simple kullanarak gelecekte olacak olaylardan bahsetmeyi öğrendik. Gelecekten bahsederken, ileride bir süreçte yaşanacak olan olaylardan da Future Continuous kullanarak bahsetmeyi öğrendik. Aynı zamanda dünyanın dört bir yanından genç mucitlerin hikayelerini okuduğumuz ve kelime bilgimizi genişleterek çeviri yaptığımız birkaç dersimiz oldu.

Bir cevap yazın