This Post Has 11 Comments

  1. Aysun GENÇÇAKIR/DİKAB ÖĞRETMENİ

    Kaderle ilgili kavramlar
    Kaza ve kaderle ilgili kavramları analiz eder
    Bir peygamber tanıyorum Hz Musa (a.s)
    Hz Musa (a.s) Hayatını ana hatları İLE tanır
    LGS sınavına yönelik soru çözümü ve Deneme Çözümleri Yapar.

  2. Zeynep ZENGİN / İngilizce Öğretmeni

    Lgs ingilizce dersinde ekim ayında 2. ve 3. üniteyi bitirdik. Bu ünitelerden ayrıca öğrencilerin bilgisini ölçmek amacıyla kelime sözlüsü yapılmıştır. Her ünite ile alakalı boşluk doldurma ve eşleştirme alıştırması yapılmıştır. Son olarak pekiştirme amaçlı ünite testleri çözülmüştür.

  3. Özge Patlar / Bilişim Teknolojileri

    Typingclub ile klavye etkinliği,
    Hour of code ile kodlama haftası etkinliği,
    Okyanuslar için yapay zeka,
    Tinkercad ile 29 ekim temalı tasarım
    Konuları işlendi.

  4. Seda KÜLAH-Türkçe Öğretmeni

    Nesnel cümle-Öznel cümle arasındaki benzerlikler ve farklılıklar belirlendi. Örnek cümleler üzerinden bunlar pekiştirme sağlandı.
    Doğrudan anlatım-Dolayli anlatım sınıfta açıklandı. Öğrenciler kendi örneklerini tahtada yazarak konuyu pekiştirdiler.
    Fiilimsiler sınıfta açıklandı. Örnekler etkinlikler ve yaprak testler üzerinden konu pekiştirildi.
    MEB ders kitabındaki metinler üzerinde alıştırmalar yapıldı.( paragrafın konusunu bulma, uygun başlık yazma, ana fikir belirleme)
    Verilen bir konu üzerine deneme yazıldı.

  5. Serpil ÇETİNKAYA/ GÖRSEL SANATLAR ÖĞRETMENİ

    Renk – desen çalışması yapıldı ve elde edilen ürünler ile puzzle çalışması planlandı. 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı dolayısıyla tasarım çalışmaları yapıldı. Resim ve heykel sanatçısı Alexander Calder ve Henri Matisse anlatıldı.Sanatçıların birbirine benzer ve farklı çalışmaları üzerinde duruldu.

  6. Samiye YILDIRIM/ Sosyal Bilgiler Öğretmeni

    2.Ünite MİLLİ UYANIŞ
    Birinci Dünya Savaşı’nın genel-özel-görünen sebepleri
    Osmanlı Devleti’nin savaşa katılma nedenleri,
    Osmanlı Devleti’nin Almanya yanında savaşa başlaması,
    Birinci Dünya Savaşındaki cepheler
    Mondros Ateşkes Anlaşması

  7. Mert Emre Yıldız - Müzik Öğretmeni

    Cumhuriyetimizin 100. yılında 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı koro çalışmaları yapıldı.

  8. Songül Ceran Fen Bilimleri

    Ekim ayı fen bilimleri ders içeriğinde; DNA’nın kendini nasıl eşlediği öğrenildi. Kalıtım ile ilgili kavramları tanımlandı.
    Tek karakter çaprazlamaları ile ilgili problemler çözülerek öğrencilerin sonuçlar hakkında yorum yapmaları sağlandı. Akraba evliliklerinin genetik sonuçlarını tartışıldı. Mutasyon, modifikasyon ,Adaptasyon, doğal seçilim, varyasyon kavramları öğrenildi ve farkları üzerinde duruldu. konu ile ilgili etkinlikler birlikte çözülerek pekiştirilmesi amaçlandı. Ayrıca Genetik mühendisliği, yapay seçilim, biyoteknolojik çalışmalar, biyoteknoloji uygulamalarının çevreye etkisi konuları üzerinde duruldu. Her birinin uygulamalarını örnekler üzerinde açıklandı. Öğrencilerden düzenli tekrar etmeleri ve düzenli sorular çözmeleri gerekmektedir.

  9. Orhan Demir - Beden Eğitimi Öğretmeni

    Basketbolu sevdirmeye yönelik eğitici oyunlar oynandı. Basketbolda pas çeşitleri gösterildi. Basketbolda drill antrenmanları yapıldı. Sağ taraftan turnike adımlamaları gösterildi. Dayanıklılık esneklik antrenmanları yapıldı.

  10. Sibel Erkan Dans Eğitmeni

    Salsa
    Öğrendiğimiz adımların tekrarları yapıldı.
    Ayak hızlandırma çalışmalarına devam edildi.
    Partnerli dans çalışmalarına devam edildi.

  11. Sezinur Çalık Matematik

    Ekim ayında öğrencilerim, tam kare sayıları öğrendi. Kareköklü bir ifadenin hangi iki doğal sayı arasında olduğunu inceledi. Köklü ifadeleri kökten çıkarmayı ve kök içine alma işlemlerini yaptı. Yazılı çalışmaları yaptı.

Yoruma kapalı.