Selamlaşma adabı
Selamlaşma adabına riayet eder.
İletişim ve konuşma adabı
İletişim ve konuşma adabına uygun davranır.
Sofra adabı
Sofra adabına riayet eder.
Hz lokmandan as öğütler
Hz. Lokman’ın (a.s.) öğütlerini hayatına yansıtmaya özen gösterir
Bir Dua Tanıyorum: Tahiyyat Duası ve Anlamı
Tahiyyat duasını okur, anlamını söyler
Hz. Muhammed’in (s.a.v.) Evliliği ve Çocukları
Hz. Muhammed’in (s.a.v.) Hz. Hatice (r.a.) ile evlilik sürecini özetler.
Samiye YILDIRIM/ Sosyal Bilgiler 27 Şubat 2024
Şubat ayı içerisinde Sosyal Bilgiler dersinde; sanal ortamı kullanırken güvenlik kuralları, buluş yapanların ve bilim insanlarının ortak özellikleri, yapılan çalışmalarda bilimsel etiğe uygun davranmanın önemi konuları işlendi.
Seda KÜLAH/Türkçe Öğretmeni 27 Şubat 2024
Ocak ayında başladığımız ve tamamladığımız Yapım Ekleri konusu tekrar edildi. Grafik tablo yorumlama-mantık konusu açıklandı. Fasikül üzerinde etkinlikleri yapıldı. Ünite değerlendirme sonuçları analiz edildi. Ses olayları ünitesine başlandı; Ünsüz yumuşaması konusu açıklandı. Fasikül üzerinde etkinlikleri yapıldı.
Okuma derslerinde okumalar yapıldı. Sunumlar gerçekleşti. Dilimizin Zenginlikleri projesi kapsamında atasözleri çizim haline getirildi ve panoda sergilendi.
Sibel Erkan Dans Eğitmeni 28 Şubat 2024
Yaratıcı dans çalışmalarına devam edildi.
Öğrendiğimiz adımlar müzik eşliğinde çalışıldı.
Yeni koreografi çalışmasına başlandı.
Dönüş çalışmaları yapıldı
Mert Emre Yıldız - Müzik Öğretmeni 29 Şubat 2024
Müzik dönemleri (Orta Çağ-Barok-Rönesans-Klasik-Romantik-Modern müzik dönemleri) özellikleri anlatıldı, müzikleri dinletildi, her sınıfta sunumları yapıldı.
Müzik kulağı çalışmaları, melodi tekrarları yapıldı.
Orhan Demir - beden eğitimi öğretmeni 29 Şubat 2024
Futbol dersine giriş yapıldı. Futbol egzersizleri yapıldı. Genel esneme hareketleri yapıldı. Eğitsel oyunlar oynandı. Bacak çalıştırma antrenmanları yapıldı
Gokce Taskin/Zeynep Zengin 29 Şubat 2024
Subat ayi boyunca ogrencilerimizle Wider World 1 kitabimizin 7. Ve 8. Unitelerini tamamladik. Bu unitelerde gecmis zaman konusunu ayrintilariyla ogrendik. Workbook uzerinden konuyla ilgili bolca alistirma cozduk. Gectigimiz hafta basinda da Wider World 2 kitabimiza baslayarak ayi tamamlamis olduk.
Sezinur Çalık Matematik 29 Şubat 2024
Şubat ayında öğrencilerim, ondalık gösterimleri ve ondalık gösterimlerde sıralamayı öğrendiler. Paydası 10,100,1000 olmayan kesirlerde genişletme ve sadeleştirme yaparak ondalık gösterime uygun hale getirdiler. Yüzde konusuna giriş yaptılar ve % sembolünü öğrendiler. Bir sayının belirli bir yüzdesini bulmayla ilgili çalışma yaptılar.
Songül Ceran Fen Bilimleri 29 Şubat 2024
Şubat ayı Fen Bilimleri dersi içeriğinde; Öğrenciler Isı etkisiyle maddelerin genleşip büzüleceğine yönelik deneyler yapıp gözlemledi. Günlük yaşamdan örneklerle genleşme ve büzülme olayları ile ilişkilendirildi.
Bir kaynaktan çıkan ışığın her yönde ve doğrusal bir yol izlediğini gözlemleyerek çizimle gösterme öğrenildi.
Işığın yansımasında gelen ışın, yansıyan ışın ve yüzeyin normali arasındaki ilişkiyi açıklandı.
Işığın düzgün ve pürüzlü yüzeylerdeki yansımalarını gözlemleyerek çizimle gösterme öğrenildi. Işığın yansımasında gelen ışın, yansıyan ışın ve yüzeyin normali arasındaki ilişkiyi açıklandı. öğrenciler Maddeleri, ışığı geçirme durumlarına göre sınıflandırdı.
Özge Patlar / Bilişim Teknolojileri 1 Mart 2024
KoduGameLab ile arayüz çalışıldı, kodlama yapıldı,
Unplugged kodlama çalışmaları yapıldı
Selamlaşma adabı
Selamlaşma adabına riayet eder.
İletişim ve konuşma adabı
İletişim ve konuşma adabına uygun davranır.
Sofra adabı
Sofra adabına riayet eder.
Hz lokmandan as öğütler
Hz. Lokman’ın (a.s.) öğütlerini hayatına yansıtmaya özen gösterir
Bir Dua Tanıyorum: Tahiyyat Duası ve Anlamı
Tahiyyat duasını okur, anlamını söyler
Hz. Muhammed’in (s.a.v.) Evliliği ve Çocukları
Hz. Muhammed’in (s.a.v.) Hz. Hatice (r.a.) ile evlilik sürecini özetler.
Şubat ayı içerisinde Sosyal Bilgiler dersinde; sanal ortamı kullanırken güvenlik kuralları, buluş yapanların ve bilim insanlarının ortak özellikleri, yapılan çalışmalarda bilimsel etiğe uygun davranmanın önemi konuları işlendi.
Ocak ayında başladığımız ve tamamladığımız Yapım Ekleri konusu tekrar edildi. Grafik tablo yorumlama-mantık konusu açıklandı. Fasikül üzerinde etkinlikleri yapıldı. Ünite değerlendirme sonuçları analiz edildi. Ses olayları ünitesine başlandı; Ünsüz yumuşaması konusu açıklandı. Fasikül üzerinde etkinlikleri yapıldı.
Okuma derslerinde okumalar yapıldı. Sunumlar gerçekleşti. Dilimizin Zenginlikleri projesi kapsamında atasözleri çizim haline getirildi ve panoda sergilendi.
Yaratıcı dans çalışmalarına devam edildi.
Öğrendiğimiz adımlar müzik eşliğinde çalışıldı.
Yeni koreografi çalışmasına başlandı.
Dönüş çalışmaları yapıldı
Müzik dönemleri (Orta Çağ-Barok-Rönesans-Klasik-Romantik-Modern müzik dönemleri) özellikleri anlatıldı, müzikleri dinletildi, her sınıfta sunumları yapıldı.
Müzik kulağı çalışmaları, melodi tekrarları yapıldı.
Futbol dersine giriş yapıldı. Futbol egzersizleri yapıldı. Genel esneme hareketleri yapıldı. Eğitsel oyunlar oynandı. Bacak çalıştırma antrenmanları yapıldı
Subat ayi boyunca ogrencilerimizle Wider World 1 kitabimizin 7. Ve 8. Unitelerini tamamladik. Bu unitelerde gecmis zaman konusunu ayrintilariyla ogrendik. Workbook uzerinden konuyla ilgili bolca alistirma cozduk. Gectigimiz hafta basinda da Wider World 2 kitabimiza baslayarak ayi tamamlamis olduk.
Şubat ayında öğrencilerim, ondalık gösterimleri ve ondalık gösterimlerde sıralamayı öğrendiler. Paydası 10,100,1000 olmayan kesirlerde genişletme ve sadeleştirme yaparak ondalık gösterime uygun hale getirdiler. Yüzde konusuna giriş yaptılar ve % sembolünü öğrendiler. Bir sayının belirli bir yüzdesini bulmayla ilgili çalışma yaptılar.
Şubat ayı Fen Bilimleri dersi içeriğinde; Öğrenciler Isı etkisiyle maddelerin genleşip büzüleceğine yönelik deneyler yapıp gözlemledi. Günlük yaşamdan örneklerle genleşme ve büzülme olayları ile ilişkilendirildi.
Bir kaynaktan çıkan ışığın her yönde ve doğrusal bir yol izlediğini gözlemleyerek çizimle gösterme öğrenildi.
Işığın yansımasında gelen ışın, yansıyan ışın ve yüzeyin normali arasındaki ilişkiyi açıklandı.
Işığın düzgün ve pürüzlü yüzeylerdeki yansımalarını gözlemleyerek çizimle gösterme öğrenildi. Işığın yansımasında gelen ışın, yansıyan ışın ve yüzeyin normali arasındaki ilişkiyi açıklandı. öğrenciler Maddeleri, ışığı geçirme durumlarına göre sınıflandırdı.
KoduGameLab ile arayüz çalışıldı, kodlama yapıldı,
Unplugged kodlama çalışmaları yapıldı